Saturday, January 3, 2015

Head uut aastat!

Jälle siis uus number ja kaks nädalat korrektorlint vaja käepärast hoida kuni ära harjub selle numbriga.
No uus aasta algas kohe siukse pungi ja rocknrolliga et ohohoo ja igasugused ilusad lubadused sellest, mida kõike uuel aastal teen või kindlasti ei tee, ei oma minu enda jaoks mitte mingit kaalu hetkel :). Ja ma midagi ei hakka lubama ka. Peale selle, et ma Heikkit võidan :)

Kui veel korra vaadata üle õla aastasse 2014, siis maraton jäi jooksmata ja pikk rogain jäi tegemata. Pikim puhas jooks üldse vist, mis ma tegin, võis olla ümber Viljandi järve 12 km, võimalik, et paar km pikem ots mõnes trennis ka, aga üldiselt sinna auku ta jäi. Rogainid muidugi olid pikemad, aga seal ju koguaeg ei jookse. Lihtsalt nii kui rohkem koormust andsin, lõi põletiku jalgadesse ja oligi hooaeg läbi juba juuni lõpus tegelikult. Siis käisin ühes spordiklubis (nimesid ei nimeta :P), ühe personaaltreeneri juures (nimesid ei nimeta :P) ja ta ütles mulle, et tee mis sa teed, mine kasvõi joo, aga sporti ei tee, kui talvel suusatada tahad. No ja ega umbes nii oligi. Suve lihtsalt stressasin maha ja ravisin jalgu. Igatahes tundub, et see oli väga tark soovitus ja sügiseks ma tõesti jalad korda sain.
Natuke õppisin ka märke lugema, kust maalt ikkagi trenniga paljuks läheb ja loodetavasti oskan natuke varem edaspidi käigu välja võtta.
Eks näis, kuidas läheb. Kindlasti ma ei ole plaani maratoni jooksmisest maha matnud, aga samas mul pole vaja ka seda iga hinna ees teha. Kui saan trenni teha ja kõik klapib, siis arvatavasti üritan ikka millalgi alla 5 tunni ära joosta. Muidugi mul ikka mingi unistus on olemas, millal ja kus ma seda teha tahaks, aga las ta praegu jääb välja ütlemata.

Aga kõigepealt tahaks suusatada. Kahjuks lund antakse meil siin jao pärast nelja päevaste intervallidena. Samas on see ka hea, sest muidu paneks ju kohe üle jälle :) Nüüd jääb puhkamiseks ka aega ikka.

Mis siis veel.. ahjaa, alternatiivmuusikanurk ka muidugi: aasta 2014 parim plaat on loomulikult see, kus mu enda laps laulab. Selle plaadi tegemise nahka läksid nii mõnedki mu trennid, lapsed elasid kuu aega stuudios praktiliselt ja emad ootasid stuudio ukse taga võileibadega. Aga tulemus oli kõike seda väärt ja kuigi see ei ole just parim lugu näitena sellelt plaadilt, siis kuulake ikkagi :)

Siis veel üks peen plaat, mille jõuluks sain, on Ariel Pink. Ja selle plaadi lahedaim lugu:

Ja kindlasti väga hea plaat jooksmiseks on Genka/Paul Oja plaat. Ega seda eriti kuskil mujal kuulata ei kannata kui kõrvaklappidest, sest on ropp ja rõve, aga pagana terav ja vaimukas ikkagi ka ju. No riimigeenius on jälle hoos. Ma vist ei hakka siia igaks juhuks linkima Bakkushani :) Äkki mul ema käib ka salaja blogi lugemas :)

Ühesõnaga ilusat ja vigastustevaba aastat kõigile ja unistage suurelt! :)

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...