Monday, December 13, 2010

Ei libise

Idee järgi pidi mul täna Nõmmel trenn olema. Aga reaalsus oli see, et jõudsin koju alles siis, kui juba oleks pidand trennis olema. Lisaks muidugi ma täpselt ei teadnud ka, kuhu minema oleks pidanud. Põlistallinlastel on nimelt komme määrata kohtumispaik "seal kus vanasti oli see mingi x asutuse tootmishoone". No ja kust peaks lihtinimene siukest asja teadma. Teine orientiir oli suusatunnel. Eeemm.. kas meil on Tallinnas suusatunnel? No ühesõnaga ma ei viitsind sinna seiklema minna pimedas ja läksin hoopis Piritale. No eks sinna minek on ka paras seiklus praegu, eriti värskete lubadega. Aga Piritale saab ikkagi sutsuke kiiremini.
Muidu oli suusatada mõnus nagu ikka, aga suusk endiselt ei libise. Kui laskumisel saab rahulikult telefoniga rääkida, siis pole libisemine just märkimisväärselt hea, see on kindel. Ma ei saagi aru, mis värk mul selle suusaga on. Polegi seda libisema saanud õieti. Eelmine suusk libises ikka tunduvalt paremini. Vaatab, peab siin poistega nõu, äkki oskavad aidata või soovitada midagi. Pidas küll muidu ilusti. Aga pool funi läheb ikka kaotsi, kui laskumisel peab hoogu juurde lükkama, et päris seisma ei jääks.
Kuna ma pole ikka suutnud oma vabatehnika keppe parajaks lasta lõigata, siis tegin jälle klassikat. 9,7 km siis ja aega kulus selleks 58.55. Keskmine pulss 165 ja max pulss 176. Kalorit läks närused 469 ainult.

3 comments:

  1. Mis libisemisemääre sul seal all on?
    Vaata suusapõhja, kas kusagil on põhi hall, mitte must?
    Võimalik, et suusk on liiga jäik su jaoks, selleks, et pidama saada on liiba palju ohverdatud libisemist ja selle tulemusena ei olegi enam seda kohta / maad, mille arvelt libisemine saaks toimuda.

    Aga see hall ala / alad peaksid näitama, et määre on ära kulunud. Kui kulumine ei ole ühtlane, siis on kas tasakaal suusal valesti peal või on suusapõhi mügarlik nagu kuumaastik. Viimane on halb asi.

    ReplyDelete
  2. Ma ei tea, mis määre all on, sest ma olen see beib ju, kes suuski määrida ise ei oska. Esmasel visuaalsel vaatlusel ei oska midagi mõelda. Ühe suusa sisemine äär an veidi rohkem kulunud, aga võibolla panen selle jala vähe viltu maha. Viin poistele, las nuputavad, milles asi.

    ReplyDelete
  3. Suusatamine kõlab ikka mõnusalt, kohe kahju, et endal võimalik ei ole :) Aeroobsele vastupidavusele peaks see väga hästi mõjuma, nii jätkates paned vist järgmine aasta maratoni lõdva randmega kinni :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...