Monday, March 10, 2014

Strateegia ja taktika

Suusad pakkisin teisipäeval kokku ja otsustasin, et rohkem ei lähe sel hooajal. Põhimõtteliselt saab veel teha mingit suusatamist meenutavat liigutamist, aga midagi nauditavat sellistes tingimustes minu jaoks pole ja ma ei viitsi enam kevade vastu võidelda. Las tuleb siis.
Kui nüüd suusahooaeg kokku võtta, siis nagu polegi midagi öelda, sest talv jäi ju vahele. Ainuke plaan oli võimalikult palju suusatada ja see läks ka täiega metsa. Huumor noh.

Ühesõnaga tegin eelmise nädala alguses endale ägeda plaani, mis ma kõik teen ja mida ma kindlasti ei tee. Ainult et tegelikkuses läks enamvähem vastupidi. No näiteks hakkasin ma menüüd kirja panema uuesti (mida ma pole enam viimased 3 aastat vist teinud), et hakkan kõhnaks eks.
Ja siis see menüü oli umbestäpselt selline:
4.märts
9.00 kaks viilu leiba (Triinu rukkileib) võiga+ kefiir+ 2 muna
13.00 pasta veiseliha ja päiksekuivatatud tomatitega+granaatõun
17.00 ei kommentaari

22.00 täpselt ei mäleta..J

või siis 
5. märts
7.20 rukkihelbepuder, kaks õuna
11.00 veel kaks õuna
Läksin poodi tosse ostma. Ostan ainult tossud, ainult tossud, ainult tossud. Ostsingi tossud. Ja 15 jäätist. 
Kokkuvõttes mulle tundub, et ma polegi menüüga enam ammu nii leppa pannud (ok olen, aga pigem teise äärmusse). Või siis ma pole lihtsalt tähele pannud, kuidas vaikselt kord käest on läinud. Mis on arvatavasti tõele lähemal.

Trenni tegin, aga ikka mitte nii nagu plaanisin vaid keerasin ikka kangiga veits vinti üle. Peab ettevaatlikum olema. 
Ühesõnaga läks metsa mis metsa. Ja siis nädalavahetusel läks pulkadele trumm ja kõik muu veel järgi toredate inimeste ja nõrga iseloomu kaasabil :) Igatahes ma ei soovita kunagi kellegil planeerida opereti külastust järgmisele päevale pärast punkkontserti . Piletiga teisel rõdul, kus koguaeg peab veits allapoole vaatama ja etendusele, mis kestab 3,5 tundi.. :)

Niisiis uus esmaspäev, uus katse. Plaan on sel nädalal veits tutvust sobitada oma uute tossudega. Eks näis, kas meist saavad sõbrad või mitte. Esimesi jooksuüritusi olen ignoreerinud edukalt ja seda joont tahaks hoida vähemalt märtsi lõpuni. Aga kindlasti ma mingid pikemad plaanid välja mõtlen, lihtsalt, et fookus õiges kohas püsiks. 

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...