Monday, March 26, 2012

Suusahooaeg läbi selleks korraks

Ootamatult saabus kevad ja mulle isiklikult tundub nagu talv oleks praktiliselt vahele jäänud sel aastal.
Suusahooaja võib kokku võtta lühidalt: laias plaanis katastroof, ühe helgema hetkega.
Suusad müüsin maha.
Tuleb kevadele ümber orienteeruda ja hakata uusi sihte seadma.

Laias plaanis on kolm suuremat eesmärki:
1. MITTE VIGASTADA ENNAST!
2. võtta kaalust alla, sihik on praegu pandud 58 kg, eks elu näitab, kas reaalselt ka vanainimene sellise imenumbri saavutab või jääbki ainult plaaniks. Põhimõtteliselt 62 on ka okei, jäägem reaalsuse piiridesse :)
3. joosta maraton 4.30

Ülejäänud tegevus siis peaks toetama eelnevaid eesmärke.
Rullsuusatada plaanis
Joosta plaanis
Ujuda plaanis
Jõusaal plaanis
Rattaga sõita.. ee.. võibolla ka plaanin. Äkki isegi.

Eelneval nädalal sai kirja ainult kaks trenni. Osaliselt oli see teadlik, et mitte kohe üle treenida ja teisalt oli ka muu ajagraafik tihe.
Esmaspäeval käisin ujumas. Ujusin 40 minutit.
Laupäeval käisime jõusaalis ja ujumas. Jõusaalis ma eriti peale kättekõverduste midagi teha ju ei oska, aga kuna meil oli seekord vähe targem noormees ka kaasas, siis sai näpitud ka igasugu põnevaid masinaid. Kokkuvõttes on mul tänaseni lihased valusad. Kõik lihased. Muu hulgas proovisin ka jooksulinti ja tundub, et joosta saan küll. Vähemalt siis nö ideaaltingimustes. Lähiajal proovin õues ka ära, kuidas varvas on.
Pärast jõusaali ujumine oli rohkem niisama sulistamine, sest jõud oli kätest läinud ja aur kulus sellele, et mitte ära uppuda. Seega tuleb ikka eraldi trennidena teha neid, muidu kaob kasutegur ära ja niigi nullilähedane tehnika on veel viletsam.
Kokku siis 1.38 jõusaali ja 30 min ujumist.

Kaal 68,3.
Ventti trennist tunnen puudust.

12 comments:

  1. jõusaal, kui huvi, õhtul. tead küll kus :) võin massinaid näidata. mõnda. ega seal keerulist midagi pole.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suusad müüsid ära?
      Tubli :)

      PS! Sa kaalud varsti sama palju kui mina :)

      Delete
  2. järgmine esmaspäev tulen, siis näpime masinaid.

    tänud toetuse eest@ kaalud sama palju kui mina :)
    suusad müüdud jah teoreetiliselt. Ootavad, et uus omanik neile järgi tuleks

    ReplyDelete
  3. uued ja isesõitvad suusad asemele ostetud?

    ReplyDelete
  4. müüa kaks paari suusasaapaid! :)

    ReplyDelete
  5. uusi suuski pole veel, aga tellimuse andsin sisse

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Tase on nii kõrge, et iga aasta uute suuskadega?

      Ehk siis miks üldse vahetad?

      Ahjaa ja mis nad neid aparaate sääl näpid, tule parem võrkpalli ja saalihokit mängima.

      Delete
  6. ma olen oma suuskade jaoks liiga kerge. Ostsingi need kunagi üheks hooajaks, et kui kõhnaks saan, ostan uued. Noh, nüüd olen 3 hooaega sõitnud nendega ja ostan kaalule vastavad suusad. Ühed suusad oleks kohe saanud, a nende jaoks oleks pidand 56 kg kaaluma. Ei julgend riskida :)
    Ja teine põhjus on see, et mu praegused suusad ei sobi maratonisuuskadeks. Nad küll peavad väga hästi, aga ei libise ega hakkagi kunagi libisema. Ongi selline hea pühapäevasuusk, aga kehv maratoniks.
    Ma olen aru saand, et see hooaeg on plats puupüsti täis teil, pole viitsind trügima tulla :)

    ReplyDelete
  7. Sel aastal tahad maratoni 4:30 teha?
    Mina lükkasin selle plaani tulevikku. Et "üks kord enne pensionipõlve" saab see tehtud. :P
    Ja leidsin uue laheda ürituse, mida "nillida" - Lahemaa-Ultra 17-18.juunil - lähme? :)

    ReplyDelete
  8. no võiks teha küll 4.30 septembris. Kui saab korralikult trenni teha, siis ei tohiks olla võimatu. Reaalis muidugi tuleb ikka sada ootamatust ette ja kindlalt nüüd lubada ka ei julge, et nii ongi.
    Sirle, linki palun! Kõlab põnevalt, aga esimese hooga ei osanud kuskilt infot otsida

    ReplyDelete
  9. Hea, et ma ikka puterdan nagu Muhv. :D Mitte Lahemaa Ultra, aga Laulasmaa Ultra. :P http://www.estonian-ultrarunners.com/index.php?option=com_content&view=article&id=103%3Alaulasmaa-ultra-2012&catid=55%3Aeesolevad-ueritused&Itemid=81&lang=et

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...