Tuesday, July 17, 2012

Veel üks nädal

Kui möödunud nädal lühidalt kokku võtta, siis täitsa okei nädal oli. Väljaarvatud see, et jooksukilometreid jäi ikka väheks.

E jooks + lihas 1h 15 min
T rullsuusk 1h 16 min
N jooks 5,1 km
L mitmevõistlus :)

Esmaspäevases trennis oli plaanis viilida ja metsa all vaikselt sörkida, aga teglikult tegime hoopis testjooksu uuesti. Jalg oli  siiski veidi raske pühapäevasest jooksust ja pulss ronis kiiresti kõrgele. Aga kuna mu testjooksu pulss ongi suhteliselt kõrge, siis päris kõndima ka ei pidanud. Testjooks on meil siis umbes 3 km, viimati ma jooksin seda mais. Ise aega ei võtnud, aga treener ütles, et umbes minut kiiremini jooksin. Noh, ei olnud rahul, oleks pidanud oma arvutuste järgi kiiremini jooksma. Aga noh, kokkuvõttes oli see lihtsalt trenn ja mingeid kaugeleulatuvaid järeldusi selle põhjal ei tee. Väike häirekell ikka läks tööle, et tuleb rohkem trenni teha. Kokku sai jooksu 7,1 km, ülejäänud trenn siis lihasharjutused. Järjekordselt toimus see, et mõni ajaliselt lühike ja pealtnäha väga lihtne harjutus võttis stange märjaks ja osutus üllatuslikult keeruliseks.

Teisipäeval läksin üle pika aja suusatama. Osad suusatrennid olen teadlikult vahele jätnud, sest pärast suusatrenni on väga raske ennast uuesti jooksma motiveerida. Lihtsalt suusatamine on kordades ägedam endiselt. Treener pani mind tegema seda kõige jubedamat (mulle teadaolevalt) harjutust, mida tehakse suusakeppideta. No seda, kus peab puusa ette viskama ja siis hüppama suuskadega. Ja et siis sealt Järve metsa alt lennujaamani ja tagasi :) Ok, väike liialdus, päris lennujaamani seda teed veel valmis pole ehitatud, aga tubli 3 km kanti kisub edasi-tagasi juba küll. Jessas kui raske oli. Natuke viilisin ka ja keerasin veits varem tagasi, kui lõpuni aus olla. Igatahes pool trenniaega selle peale justkui läkski.
Pärast lasti veel teha kõrge puusaga mingit harjutust ja kokkuvõttes kui ma lõpuks suusad alt ära võtsin, olid jalad nii uskumatult kerged, et kõndisin nagu toonekurg :)
Ja kõhulihased olid mul nädal aega pärast seda valusad.

Neljapäeval käisin hommikul enne tööd jooksmas. Vaatasin, et üks hull käib hommikul 6.20 trennis ja rääkis mulle midagi et, kuidas sellega säästab elekrtit , päästab maailma ökokatastroofist ja kvaliiteetaeg perega jääb ka alles õhtuks. Mõtlesin, et proovin ka.
No kurat. Minu majas toimub hommikul kl 6 ja kl 7 ja ka kl 8 tavaliselt selline piinarikkas lahkumine
aga kl 8 suutsin ikka kuidagi püsti ajada ja jooksmas ära käia. Jooksin 5,1 km ja tegelikult oli mõnus küll ja päev otsa oli selline hea tunne sees, aga jah, see hommikune käimasaamine võtab mul ikka kõvasti aega.

Laupäeval toimus meil maal spordipäev. Spordi osa siis oli rohkem niisama fun. Kavas oli kuul, ketas, oda ja õhupüss. Tulemused jälle kinnitasid seda, et jõudu ei ole, aga panen nad siis kirja, pärast hea vaadata, kas mingi areng toimub või mitte.
meeste oda 13.24
meste ketas 12.04
5 kg kuul 6.14
6 kg kuul 5.60
Päris nukker värk. Ei jõudu, ei tehnikat. Aga eks tuleb siis instrumendid tihedamalt kuurialt välja tõsta ja trenni teha, muud keerulist ei olegi.

1 comment:

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...