Monday, July 9, 2012

Suur suvi lahti

Eelnev nädal läks põhiliselt reanimeerumiseks tööstrssist ja puhkamiseks. Võtsin rahulikult ja mõnuga.


T jooksin 8 km, 51 min
L väike kiire lõigutrenn, 25 min
P jooksin 10,77 km, 1h ja 15 min

Ühesõnaga suht luuser. No natuke suplemist nii meres kui veekeskuses, natuke tsiklit, pallimängu ja batuuti ikka mahtus kah, aga trenni mõttes ikkagi tagasihoidlikult liikumist.
Ühtegi ettenähtud trenni ei jõudnud kuna jäin tööle liiga kauaks molutama ja autot ka polnud, mistõttu tavapärase distantsi läbimine võttis oluliselt palju rohkem aega ja minu viimse täiuseni lihvitud ajagraafikud lendasid kõik vastu taevast. A noh, uuel nädalal ehk tuleb paremini välja.

Teisipäeval tegin vahelduseks graafikujärgse jooksu omast arust. Plaan oli siis joosta 8km ajaga 6.40 km. Esimesed kilomeetrid tulid ilusti nii nagu vaja, siis läks iga km järjest kiiremaks. Joosta oli kerge ja mõnus ja tagasi ka ei hoidnud eriti. Pulss püsis ilusti seal kus vaja ja kõik oli hästi.

Nädalavahetuse plaanid läksid untsu kahel põhjusel:
1. VASTIKULT PALAV
2. Nuias avastasin, et olin oma jooksuvarustuse kõik Pärnus autost välja tõstnud ja noh, sellega oli kohe selge, et ümber Pühajärve ma plätudega ei jookse. Muidu ilmselt oleks läinud. Aga vedelesin siis lihtsalt vanemate aias, laps kallas kühvliga külma vett kõhule, teine laps tõi peenralt värskeid maasikaid ja päris muhe olemine oli. Nuia uut staadionit käisin vaatamas ja siis oli küll kohe eriti kahju, et tosse kaasas polnud. Lapsuke mul lidus ikka plätude ja kleidiga avaringi ümber stata ära, a kuna meil parasjagu toimus kooli kokkutulek ja kole palju lipsustatud kodanikke seal ringi luusis, siis ma jätsin selle nalja kaasa tegemata. Küll jõuab.
Seega siis ma ei sõitnud Otepääle ega läinud koolikokkutulekule vaid pakkisin kola kokku ja sõitsin tagasi Pärnu, et trennidega päris metsa ei läheks. Vat jah, väike kiiks on ikka täitsa olemas, eks.

Laupäeva õhtul siis tegingi Pärnus elektripostide vahel kiire lõiguka läbi poolde säärde ulatuvate porilompide. Palav oli, aga tunne oli, et jalg on päris terav.

Pühapäeva hommikul näitas kraadiklaas jätkuvalt 28 kraadi, aga kuna oli pilves ilm, siis esialgu eriti hull ei olnudki. Plaan oli joosta 12 km ja ajaga 8 min km. Ja jälle esimesed kilomeetrid püsisin ilusti tempos, siis vaikselt iga kilomeeter läks järjest kiiremini. Viimased 700 meetrit tegin lõpuspurdi ja jõudsin küll veel vajutada. Jooksin siiski veidi vähem kui plaanitud, sest lihtsalt palav oli ega näinud mõtet sellel praadimisel.

Üldiselt jah, selle nädala jooksud on kõik mõnusa enesetundega tehtud ja olemine on kuidagi kerge. Eks tuleb jätkata neid üldfüüsilisi trenne ja katsuda võimalikult palju kohale jõuda. Mulle tundub, et mul on neid rohkem vaja kui niisama tuima jooksmist (seda ütles mulle tegelikult treener kah, et mul on vaja teha rohkem lihast). Ja noh, lisaks on need ka põnevamad. Jooksmine, teadupärast, on üsnagi igav tegevus.

Rannainfot:
Reiu rand ujutav
Pärnu rand külmakartlikele
Valgerand talisuplejatele

Kaaluinfot:
65,8

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...