Tuesday, July 3, 2012

Viimane kiire nädal

Nüüd siis kiire möödas ja saab rahuluikult suve nautima hakata. Hurraa!
Viimasesse nädalasse pressisin järgmised trennid:
E 30 min jooks+ 45 min saalihoki+ 15 min lihast
K 5,9 km jooks+ sixback+ 2,1 km jooks
R 5 km jooks
L batuut :)

Esmaspäevane Jaanuse trenn oli väga lahe. Kõigepealt siis väike sörkjooks metsas. Kuna mehed tegid tempot ja ma oma lühikeste jalgadega neile järgi sibasin (aga järgi ikkagi ei jõudnud), siis km ajad olid umbes samad nagu Jaanijooksul ehk ulme valdkonda liigituvad (5.30 umbes). Tunne oli väga hea, selline mõnus minek oli sees.
Edasi saalihoki seekord ja see oli ikka väga lõbus. Mina isiklikult pole elusees varem saalihokit mänginud. Ma ei tea, kas sellel mingid reeglid ka muidu on, aga me igatahes mängisime igasuguste reegliteta. Lihtsalt, kes pallile pihta sai, see virutas ja oligi kogu teadus. Nalja sai palju, sest see pagana pall on ju nii väike ja enamus lööke oli niisama õhku rapsimised. Igatahes see võttis ikka korralikult naha märjaks.
Lõpuks siis 15 min lihasharjutusi otsa. Iseenesest ei olnudki midagi tapvat, aga kustutas ikka väga ära lõpuks.
Kokkuvõttes olid mul teisipäeval kõik lihased valusad ja ka kolmapäeval ei olnud tunne sugugi parem.

Kolmapäevane Mariuse trenn ei olnud mul esialgu üldse plaanis. Kuna järjekordselt tegin 10 tunnise tööpäeva, siis mõtlesin, et lähen jooksen niisama rahulikult omas tempos 8 km. Aga suuna võtsin ikka Järve metsa poole. Nägin küll, kuidas nad seal metsa all harjutusi tegid, aga tegin näo justkui näeks esimest korda elus neid sportlasi ja mul pole nendega midagi pistmist :) Noh, kui metsaringilt välja tulin, sattusin ikkagi neile sappa ja mõtlesin, et hea küll, lähen teen selle sixbacki ka ära.
Sixback oli alguses ikka päris vaevaline. Lihased andsid esmaspäevast veel tunda. Aga tasapisi läks paremaks ja paremaks muudkui. Trenni lõpus oli enestunne ikka väga hea ja pärast trenni koju sörkida oli ülimalt mõnus. Selle, et pärast sixbacki on väga mõnus joosta, avastasin ma juba eelmisel korral tegelikult ja kavatsen selle ka edaspidi plaani jätta.
Üllatuslikult tegi see trenn mu lihased korda ja kuskilt midagi järgmisel päeval tunda ei andnud.

Reedene 5 km sai niisama uimerdatud, tööst olin nii väsinud, et lihtsalt niisama väikse sörgi tegin.36 minutit läks ja pulss oli 138.

Nädalavahetusel käisin maal ja kuna meie uus koduloom on iga maakodu kohustuslik element ehk batuut, siis muidugi mul oli vaja seda kohe testida. Sai seal päris hoolega hüpatud. Kuna lastele meeldis vaadata kuidas ema hüppab, siis sai igast nalja tehtud. Ma ei tea, kui palju ma seal kokku hüppasin, juppidena kokku tunnikese ehk, igatahes pärast oli tunne, et siseorganid on kuidagi veidi valesti ja kergelt oli süda paha :). Aga tundub, et batuut on üsna hea trenn, mingil määral ikka kõik lihased töös ja seda oli järgmisel päeval ka tunda.
Maal on muu füüsiline koormus ka niikuinii alati suurem kui linnas, seega maal nagu väga jooksma ei viitsigi minna, kuigi mul olid asjad kaasas ja puha. Ses suhtes enesedistsipliin mul praegu just kõige kõvem ei ole, aga üldine konditsioon on päris okei ja kiire aeg sai suuremate kadudeta üle elatud. Võib peaaegu et rahul olla.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...