Monday, March 19, 2012

Appi, pekk!

Eelmisel esmaspäeval näitas mu kaal 69,1 kg, mis on siis tubli 5 kg plussi :)
No ma tunnistan ausalt üles ka, et vist esimest korda elus tegelesin ma lohutussöömisga. See trauma lõi mulle ikka mõra hinge ja mõra oli vaja paigata. No mis inimene ikka teeb, kui tal liikuda eriti ei lasta- vaatab pikali telekat (laskesuusk, murdmaasuusk, suusahüpped, kiirlaskumine) ja sööb. Nii see kaal tuleb. A noh, kuna ohkimisest suurt tolku ei ole ja tervis ikkagi paraneb, siis läks käiku projekt "suveks saledaks" ja algatuseks tegin täitsa normaalse trenninädala ja menüü ka sai jälle täitsa normaalne.

Teisipäeval käisin suusatamas. Jõudsin (nagu ikka) siis, kui trenn juba peaaegu läbi oli, aga vähemalt treenerit ja trennikaaslasi korraks juba nägin :) Kella aku oli tühi, seega suusatasin niisama, rahulikult 1h ja 15 min. Keskmine pulss oli kindlasti väga normaalne.

Kolmapäeval käisin ujumas. Ujusin kilomeetri, mis võttis siis umbes 40 minutit. Käed on tugevamad kui vanasti, sellele sain ujulas küll kinnitust. Ujula on mu kontoora lähedal, seega ujumas käisin lõunaajal, mistõttu on parajalt kiire tempo peal ja mõnusam osa trennist (mullivann ja muu lebo) jääb veits lühemaks kui meeldiks, aga trenni jõuab ilusti ära teha täpselt tunniga.

Laupäeval käisin jälle suusatamas. Kuna üks elevant astus mulle enne trenni saapaga varba peale, siis läksid käiku jälle sidemed ja teibid ja tänu sellele intsidendile jäin ma jälle trenni hiljaks. Kuna teada oli, et Harku ringi sõidetakse, siis sõitsin vaikselt (keskmine pulss oli 144) järgi ja trenni lõpuks sain nad lõpuks kätte ka. Varvas valutas küll veits, aga hullu ka polnud. Trenni lõpus harjutati kukkumist ja kui ma muidu võin igasugu hookuspookusi teha, siis kukkuda ma vabatahtlikult ei taha. Mingi psühholoogiline tõrge on :D Ühesõnaga sai vaikselt lihtsalt suusatatud, kokku 1h ja 35 minutit.

Kummilinte olen ka tirinud.
Eelneva tulemusena võtsin nädalaga alla kõva 100 grammi ja täna kaalusin 69,0 :).

Logistikaülesanded mu elus on muutunud veel keerulisemaks ja asjad ajaliselt kattuvad, mistõttu tuleb oma elukorraldus jälle üle vaadata ja sisse viia mõningad muudatused. Kuidagi peab saama nii, et trenni jõuab. Aga mismoodi, seda ma pole veel välja mõelnud.
Üldiselt hakkab eluvaim sisse tagasi tulema.

2 comments:

  1. nüüd vist enam küll suusatada ei saa, ma vähemalt loodan:) võiks see lumi kõik ära sulada, saaks hakata metsaradadel juba jooksmas käia ja rattaga tiristama:)

    ReplyDelete
  2. kindlasti saab. Võibolla mitte Tallinnas, aga Kõrvemaal näiteks kindlasti saab. Isegi Harku rajast 70% oli laupäeval täitsa okei. Linnapoolne ots oli vee all ainult.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...