Wednesday, April 13, 2011

Punkt üks: kaalust alla

Nädalavahetusel toimus suusahooaja lõpetamine. See üritus läks veel rohkem untsu kui suusahooaeg ise:) Suuski alla ei saanudki. Vahel lihtsalt on nii, et kui mingi asi hakkab untsu minema, siis ta läheb kah, pinguta ja leiuta palju tahad. Siis kui oleks pidanud suusatama, istusin lastega skypargis sünnipäeval. Lastel oli lõbus muidugi. Mul polnud. Korraks söögi ajaks ikka jõudsin jala ukse vahele pista ja suusasõbrad üle vaadata. Aga see selleks. Järgmisel aastal teen hooaja paremini ja jõuan ka lõpetama hooaega. Ausõna.

Eile siis sai plaane tehtud suviseks hooajaks. Lisaks siis oli väike loeng jõusaalist ja toitumisest. Jõusaalist ei tea ma midagi, sest ma pole seal kunagi käinud. No olen käinud mingeid aeroobseid asju sõtkunud, aga mitte jõudu teinud. Eks saab näha, kuidas ja mismoodi seal üldse asju teha tuleb.
Söömise osas võisin rahulolevalt nentida, et kõik on tehtud targasti. Nipet-näpet, veidike muudan ja täiendan vast vastavalt koormusele, aga üldiselt olen õigel teel. Hea teada.
Suvise hooaja põhieesmärk saabki olema sügiseks võimalikult heasse vormi saada. Ja selge on see, et selle jaoks tuleb kõigepealt kaalu langetada. Ülekaalu küll valemite järgi enam pole, aga nii pakse sportlasi tavaliselt stardis ei ole siiski :) Mida vähem ülearust massi kaasas vedada, seda parem on pikki otsi joosta ja suusatada. Praegu olen mitmeid kuid istunud kaalu mõttes mugavustsoonis ja pole selle teemaga tegelenud. On aeg end käsile võtta.

Aprillis suusatajad puhkavad, seega hooaja alguseni veel veidi aega. Vahepeal mõned trennid ikka teen, aga need on sellised kaootilised ja mitte eriti süstemaatilised. Omaenda tarkusest.
Aga nii palju katsun ikka jooksuvormi taastada, et oma eelmise aasta Viljandi järve aja üle joosta suudan. Kasvõi sekundiga, aga peab saama:) Õnneks on aeg kehva ja peaks olema teostatav. Aega veel on harjutada kah paar nädalat. Tuleb siis joosta kiiremini kui 1.25.17

kaalunumber ka kirja: 67,1

2 comments:

  1. Viljandis äkki näeme. :)
    Ma viimasel ajal usinasti juurde võtnud, nii et kaalunumber pole märkimisväärselt erinev...

    ReplyDelete
  2. oo, lahe. Suurem osa mu nn sõberblogide (oo, kifti sõna leiutasin, onju) pidajaid ja salalugejaid on Viljandis stardis. Kahjuks nad jooksevad kõik minust kiiremini:)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...