Tuesday, July 12, 2011

Kiiver olemas

Eelmist nädalat sobib iseloomustama laulujupp, et "kaunis sõna logelema kõlab kui itaalia keel".
Teisipäeval käisime ühe trennikaaslasega ujulas. Kuna tal ääriveeri lühikese triatloni mõtted peas, aga ujumine siis see nõrk koht. Noh, kui rattas ja jooksus kaob eest kui tuul, siis ujulas saan ma eest ära. Püüdsin talle veits õpetada, kuidas puhata vees ja kuidas vähem väsitada, aga kuna ma ise olen ka kehv ujuja, siis oli see umbes nagu et pime aitaks jalutul teed ületada. Aga ujuda oli muidu mõnus nagu ikka.
Ülejäänud nädal mööduski põhimõttesliselt spordivabalt. Üks ulmeaeglane poole tunnine sörk (viiene vänderdas jalgrattaga kõrval) ainult, mis üldse trennina minu jaoks kvalifitseerus. Muidu sai liigutud küll palju, aga see oli selline suvaline ja kaootiline, et tunne oli nagu poleks midagi teinud.
Pühapäeval käisin tiiru ujumas veel. Raeküla rannas. Vesi oli jube soe ja laine kõrge. Üllatuslikult jaksasin veidike isegi vastu lainet ujuda.

Eile siis rullsuusk. Pärast tööd kimasin läbi spordipoest ja soetasin endale kiivri, autos kiskusin sildid küljest ja otse Lillepisse (20 minutit jäin ainult hiljaks seekord). Kesklinna jõudes selgus, et seal on vihma sadanud ja päris suured loigud olid maas. Pirital oli ka sadanud ja seoses sellega olid seal ainult mõned üksikud uisutajad. Meeldiv. Märg asfalt oli minu jaoks esmakordne kogemus ja on ikka veits libedam sõita küll, aga midagi hullu ka polnud tegelikult.
Trenn oli seekord Mariusega ja kuna meid oli nii vähe, siis sai lihvitud tehnikat ja eriti tõusutehnikat. Oma suusakeppide otsad olen juba asfaldil täiesti ära kulutanud ja Mariuse keppidega sõitsin. Kuna ta on minust peajagu pikem, siis nende keppidega andis ikka uhada, aga sai sõita küll põhimõtteliselt. Vähemalt ei libisenud otsad asfaldil. Kõhulihased andsid trenni lõpus täitsa tunda, samuti seljalihased. Nii et sai vist siis korralikult tehtud. Trenn kokku 1.35, kilomeetreid 13,3 ja kalorit läks 915, keskmist pulssi ei tea täpselt kuna mul oli algul pulsivöö veits halvasti kinni ja mingil hetkel trenni lõpu poole avastasin, et pulss oli 47 :),

3 comments:

  1. Kiivri ostu kiidan, polnd ju raske :)
    Kuidas sõita oli, kui kiiver peas?

    ReplyDelete
  2. kuna sa kiiverdaja jooksma hakkad?:) maratoni nii juba ei jookse, puhta vees sulistamise pealt :)

    ReplyDelete
  3. kusjuures kiivriga ei olnudki paha sõita. Ütleme nii, et väike ebamugavustunne esimesed 10 minutit, edasi ei olnud enam häda midagi.

    Jooksmisega on veidi hapusti jah. Tänasesest hakkan jooksma. Ma avastasin, et 10 päeva pärast on mul 21 km start :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...