Wednesday, May 2, 2012

Kipub metsa minema

Noh, eelmine nädal, mis siis pidi olema kõva trenni nädal, läks täielikult aiataha.
Kokkuvõttes sai kirja üks jooks ja see oli kolmapäeval. Jooksin 10,7 km, aega läks 1.13.
Ja see oligi kõik.

Natuke rehabiliteerib, et pühapäeval tegin maal 5-6 tundi füüsilist tööd, kaevasin maad ja muud jõu- ja ilunumbrid, mis maal kevadel ikka tehakse. Aga jah, muud mul vabanduseks öelda polegi. Jõle kiire nädal oli ja lõpuks ma olin lihtsalt väsinud.

Positiivse poole pealt käisin eelmisel nädalal ühe tuntud ja tunnustatud ortopeedi juures oma varvast igaks juhuks näitamas ja see andis mulle maratoniks rohelise tule. Kahjuks see luba kuidagi ei kompenseeri puudulikku trenni.
Ja veel on positiivne, et teine trenn tõsteti kolmapäevale nagu ma lootsin, mis tähendab, et edsaspidi peaks saama täitsa trennis käia.

See nädal algas samas masendavas rütmituses kui eelmine läks. Esmaspäev trenni ei jõudnud, ümber Viljandi järve jooksma ei jõudnud.

Vat. Ja nüüd ma ausalt öeldes enam ei teagi, mis selle maratoniga teha. Hetkeks on selline loobumismõte peas. Aga ma arvan, et see läheb õhtuks üle.

6 comments:

  1. Kui tervet rehkendust teha ei jõua, siis tee pool! :)

    ReplyDelete
  2. nojah, see on ka variant. Ma teen väikse analüüsi oma eelmise suve jooksudest, siis vaatan õunte pealt. Hakka nüüd poole maratoni pärast teise riiki kolistama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 23 km-i Otepäelt Elvasse, hea ja odavam alternatiiv :)

      Delete
  3. kusjuures ei ole ju eriti odavam. Otepää pole oluliselt lähemal kui Riia. Samamoodi peab eelmine õhtu kohale sõitma, kuskil ööbima jne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tean ühte tuttavat, kes elab Tartus ja läheb ka hommikul jooksma. Äkki ta leiab sulle ööbimisplatsi :)

      Delete
    2. Ma tean veel ühte su tuttvar, kes elab Tartus ja võib öömaja anda (jooksma ei tule ka relvaähvardusel ja niisama looduses jalutamiseks on liiga kallis üritus).

      Delete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...