Monday, April 23, 2012

Ainult neli nädalat veel

ja isegi juba vähem jääb maratonini. Päris kreisi kui kiiresti aeg läheb.
Möödunud nädalaga võib peaaegu et rahulgi olla.
Jooksud kirja siis:
E 1 h jooku+ harjutused 9,89km, pulss 156
K 42 min jooksu 5,37 km, pulss 146
L 1h 56 min jooksu 15,98 km, pulss 148

Vat.
Esmaspäeval ametlik trenn. Hästi mõnus trenn oli. Jooksime natuke, siis jooksime veel natuke ja pärast võimlesime. Selline täpselt paras oli mulle. Seekord polnud lihased ka kuskilt valusad. Väike ajaline märk sai ka maha pandud ja eks siis näis kuidas ja kas jooksuvorm sügiseks paranema hakkab.
Kolmapäevane trenn oli ka selline easy ja midagi põnevat ei toimunud. Lihtsalt nö kilometraazi kogumiseks.

Laupäevane trenn oli mitmes mõttes eriline. Esiteks ma praegu kaevasin oma gps ajaloos ja selgus, et ma ei ole mitte kunagi nii pikka jooksu teinud trennis. Endal ka raske uskuda praegu, aga nii see on. Teiseks tegin ma selle jooksu Tartus, kus ma käisin külas ja põhimõtteliselt oleks olnud ka kõike muud teha kui joosta. Ehk et see on selline trenn, mille kohta võib peaaegu et uhke olla :) Tartus oli seetõttu tore joosta, et jumala võõras koht mu jaoks. Eriti haagitada ei julgenud, sest pärast ei oleks osanud muidu tagasi minna. Ühesõnaga laias plaanis sai joostud Kivilinna Konsumi juurest Lõunakeskuseni pisikese haagiga ja tagasi. Riia mäest ei olnud raske üles joosta, täitsa kerge, tagasiteel alla joostes vaatasin, et opaa, ikka päris järsk mägi on. Jooksu lõpus polnud isegi väsinud eriti, tempo oleks veidi kiiremagi ehk võtnud, aga ootamatult oli Tartus alanud suvi ja mega palav oli, seega polnud mõtet tappa ennast. Järgmisel päeval midagi kuskilt tunda ei andnud, seega jooksuvorm on endiselt üllatavalt hea mingil arusaamatul põhjusel.

Eks alanud nädal saab otsustavaks maratoni mõttes. Kui õnnestub suurusjärgus 25-30 km jooks ära teha sel nädalal, siis ma olen kindlasti maratoni stardis. Kui ei, siis mitte.

Kaal 67,4.

3 comments:

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...