Monday, May 7, 2012

Veel üks viletsavõitu nädal

Nädal läks jälle nigelamalt kui plaanis. Eelkõige seetõttu, et tegemist oli palju ja ajakava kiire, Kui lõpuks tekkis aega, siis olin juba väsinud.
Kaks jooksu siiski kirja:
K 5,6 km, aeg 40.32, keskmine pulss 155
L 17,7 km, aeg 2.08.36, pulss 158

Kolmapäevase jooksu tegin kell 21.30 näiteks, muus osas oli selline tavaline tiksumine ja midagi põnevat ei toimunud. Päris kerge oli joosta
Laupäeval läksin välja plaaniga, et jooksen 20 km. Sellist väga kerget tunnet ei olnud, jalad olid algusest peale rasked, aga otseselt midagi häda ka ei olnud nagu. Reaalis sai mul 16 km peal vesi otsa, kõht läks tüjaks ja kui 17. km täis tiksus, siis ma väsisin plaksti järsku ära. Mingit motivatsiooni ei olnud ka edasi joosta. Neid pikki jookse on ikka jube nüri üksi teha. Ma ei kujuta ette, mismoodi inimesed viitsivad. Võibolla harjutades läheb paremaks. Mul siis järjekordselt oli pikim jooks trennis, mis ma kunagi teinud olen. Aga plaanist jäi ikka puudu, sest kuidagi lihtsalt ei viitsinud pingutada..
Positiivne on see, et ükski lihas kuskilt tunda ei anna pärast sellist jooksu ja tossud ka ei hõõru ega pigista ega midagi.

Noh. Mis ma ütlen. Midagi ei mõista öelda ega arvata.
kaal on 67 kopikatega


5 comments:

  1. No krt, nigelalt teed ja siis äkki võttad sellise jooksu plaani. No ei ole see hea mõte kohe üldse.

    Tapad ära ennast.

    Aga üksi jooksmisel tasub muusika kõrva panna, siis kannatab ka pikki otsi teha, kuigi eks ta nüri ole.

    ReplyDelete
  2. Eks see pikk jooks tuleb harjutades:) Esimesed otsad olid jah palju raskemad. Nüüd 24 km peale 32 ja 29 tundus sellise keskmisest natuke pikema otsana vaid. Kuulad raadiot, vaatad ilma ja muudkui vaikselt kulged.

    ReplyDelete
  3. Mitte äkki ei võta plaani vaid jooks oli ammu plaanis, lihtsalt plaanis polnud nigel trenn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no siis muudad plaani, krt küll

      nagu lapsega räägi :)

      Delete
  4. vaata mul on siis organiseeritud vaba nädalavahetus ja kui ma nüüd ütlen, et ma ikka ei jookse, siis ma pean maal peenraid rohima ju. Rohimine on ebameeldivam kui jooksmine, teadagi :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...