Monday, December 24, 2012

Ilusaid jõule!


Ma sain lõpuks terveks enamvähem.
Ma sain just uued klassikasuusad
Väljas sajab laia lund
Mul on 11 päeva puhkust
Imeline!

ahjaa, see pisiasi ainult, et uute suuskade jaoks ma ei tohi grammigi juurde süüa ja ideaalis peaks vähemalt 2 kg alla võtma. Noh, saab näha, kas iseloomu on või ei ole. Eile tegin Raekülas 5 km klassikat sissejuhatuseks ja nuh, ma võin kohe öelda, et see suusk libiseb tunduvalt paremini kui eelmine. Pidamine oli selline õrnake, aga sai hakkama küll. Raekülas on muidugi maailma kõige igavam suusarada, 5 km täiesti siledat maad, aga nendele, kes veel üles ei jõua ja alla ei julge, ideaalne koht ;)

Niisiis, järjekordsed trahviminutid ära istutud ja back in business.

Ilusaid jõule sulle, hää blogilugeja!

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...