Monday, November 18, 2013

Päramootor, kosmosesüstik ja Peeter Paan

Imelik nädal oli. Viskas sisse selliseid helgeid hetki, mis olid naiivselt optimistlikud  nagu Ilmar Trulli luuletused. Konditsioon tundus nagu väga hea olevat. Aga oli ka täiesti vastupidiseid hetki. Ehk siis selline kaootiline. Samas kehvade hetkede juures ei saa alahinnata ka vastiku olme osa ja kurja saatust, mis mulle nädala jooksul juba teise parkimistrahvi tõi, telefoni ära uputas ja suusasaabastesse virsikumaitselist jääteed kallas. No comments, please.
Trennid sellised:
T pump express 45 min
K jooks 1h 12min
N core fit
P pump fx 1h

Teisipäevane pump oli raske. Vist üks raskemaid, mis üldse olnud on. Skiergo võistlus oli kätes ja jalgades täitsa tunda veel. Rasked olid just kükid. Aga ka triitsepsi harjutustega käed värisesid.

Tasakaalu otsingud viisid mind core fiti trenni, kus ma ka mitte kunagi varem käinud polnud. Täitsa tore trenn oli. No natuke paremini õnnestus kui see üleeelmise nädala functional body. Natuke vähem oli tasakaalu ja rohkem selliseid mulle sobivaid harjutusi. Igatahes tundsin ma seal täitsa hästi ennast.

Pühapäeva õhtune pump  oli selle eest väga hea ja ma mõtlesin, et peaks raskema kangiga proovima järmine kord. Tulin just vanemate juurest, kus ma midagi muud ei teinud kui mängisin aliast ("roheline, elab botaanikaaias ja sööb lapsi") ja istusin laua taga, kus lõunasöök läks sujuvalt üle õhtusöögiks. Seega selline puhand (aga ülesöönud) inimese trenn siis. Aga pärast trenni olin täiesti kutu. Ja esmaspäeval olin ka täiesti väsinud. Ja täna hommikul on biitseps valus. Hmm. Mida sellest arvata?





No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...