Monday, October 26, 2015

Hakkame lund ootama

Jooksuhooajale võib vist siinkohal joone alla tõmmata. Võistelda rohkem plaanis ei ole.
Kuigi mul on vorm hea praegu ja ilm on ka täpselt väga hea jooksmiseks. Selles suhtes väikse "võibolla" jätan õhku.

Kahjuks ma ei leia enam üles seda plaani, mis ma hooaja alguses tegin. Aga igatahes tegin ma kõike muud, kui ma sinna kirja pannud olin. Kui mälu ei peta, siis Tartu jooksumaratoni 23 km oli ainuke, mis oli kirjas ja mille ka tegelikult tegin.Ülejäänu on planeerimise  vaatevinklist täielik feil :) Aga muus osas oli hea hooaeg.
Tulemustele ülearu ei orienteerunud ja rohkem huvitas protsess ja põhjus-tagajärg seostest aru saamine. Jooksnud olen ma sel aastal rohkem kui kunagi varem ja vist ka targemini kui kunagi varem. Mõned piiridel balansseerimised ikkagi olid ja mõned hetked, mis eriti kriitikat ja analüüsi ei kannata, aga laias plaanis maandusin tervetel jalgadel ja muu ei lähe selles katgeoorias arvesse :) Seega õnnestus teha vigastustevaba hooaeg! Äge!
Kui tulemuste poole pealt vaadata, siis kaks distantsi, mida ma olen kiiremini jooksnud kui sel aastal, on Maijooks ja 21 km. Ülejäänud ringidelt vist tuli igalt poolt isiklik reks. Mitte et vorm oleks nii jube hea olnud,  vaid valisin sellised jooksud, mida ma ei ole ammu jooksnud või mida ma pole üldse jooksnud. Ses suhtes võibolla kõige adekvaatsem tulemus võrdlemiseks on SEB  21 km, mida ma olen jooksnud 9 minutit kiiremini ja see ülejäänud isiklike rekordite rida on rohkem konstrueeritud reaalsus ja ilus vale :)

Edasine plaan on jõusaalis kangi tõsta ja muid vigureid teha, mida ammu pole teinud ja võibolla natu joosta ka ikkagi veel kuni tuleb lumi ja saab lõpuks suusatada. Suusahoojaks olen endale motivatsioonipaketi kokku pannud ja see peaks nii kõva küll olema, et aitab trenni lohiseda ka kõige kehvema ilmaga.

Auto suhtes oli mu sisemine hääl õige ja katsed seda reanimeerida on siiani ebaõnnestunud. Ja nii ta seal teises linna otsas seisab. Seetõttu olen ma kaks nädalat ühistranspordiga liikunud, mis muidu on okei, aga tähendab pool tundi varem uksest välja astumist ja pool tundi hiljem koju jõudmist, rääkimata sellest, et kui muud trenni ikka saab kuidagi teha, siis rullitrenni küll mitte. Ja muidugi on kõik eluks vajalik ju autos. Näiteks korvpall ja kartulid :) Ja keegi ei viitsi neid sealt käe otsas ära tassida ometi. Aga peale kõige muu tähendab see ka seda, et kõnnin iga päev vähemalt 2 km rohkem kui muidu kõnniks ja halba see mulle kindlasti ei tee. No ja siis loomulikult tähendab see ka max kiirusega 100 meetrit sprinti kaks korda päevas. Kontsadega.



2 comments:

Kuidas ma Tallinnas ei jooksnud

Kuigi ma alguses regasin maratonile ja seejärel tõstsin ennast ümber maratonilt poolmaratonile, siis paraku jäi ka see jooksmata. Lühidalt...