Monday, July 26, 2021

Minu arust on juba veits sügise lõhna

 Nii. Noh, alguses ma pidin siia kirjutama kui laheda rattamatka ma tegin, no veinid-juustud-rabajärved- värgid ja palju rattakilomeetreid, aga juhtus hoopis nii, et värske soenguga tuli ilus hoopis emos olla. Polnudki mitmeid aastaid sinna sattunud enda pärast, nii et oli ka tagumine aeg tutvust värskendada.

Ma ei taha öelda, mis täpselt ja kuidas juhtus, las see jääb mulle endale läbitöötamiseks, ka ei hakka ma kirjeldama võikaid kaadreid, mida ma pidin nägema ja mille unustamisega ma siiani aktiivselt tegelen.  Ütlen lihtsalt lühidalt, et mul on nihkega kildmurd vasaku käe neljandal sõrmel. Ajalise indikaatorina- emos ma istusin parasjagu siis, kui käis Rootsi ja Ukraina mängu lisaaeg, mis tähendab, et sellest on juba peaaegu et 4 nädalat möödas. Kuna emos pandi sõrme ümber lahas ja keelati seda 3 nädalat ära võtta, siis noh, selge oli, et mingit rattamatka ei tule muidugi. 10 päeva hiljem käisin uuesti röntgenis ja siis ikkagi halastati ja teibiti lihtsalt sõrmed kokku ja mis eriti hea, lubati ka õhtul teleka ees juba ilma teibita natuke olla. Kuna tegevus toimus kuumalaine tipus, siis noh, igaüks võib ise ette kujutada, mida tähendab lahases hauduv sõrm ja milline rõõm on sellest vabaneda :) No lahasest siis ikka mitte sõrmest eks.

Repliigi korras veel tahaks ikkagi ära öelda, et emos on selles mõttes tore vahel käia, et seal kohtab nii värvikat kaadrit, et see ikkagi rikastab maailmapilti ja avab uusi vaateid elule.

Hetkel näeb sõrm välja üsna ebardlik, kas läheb ka sirgemaks kunagi- pole teada. Sõrmust sinna sõrme kunagi enam ei pane, see on igatahes fakt. Niisiis hakkab nüüd aktiivne taastusravi tasapisi pihta. Esimesed harjutused on siuksed kohvitassi tõstmised. Suusakeppe pole julgenud proovida veel, kuigi mulle tundub, et see võiks olla päris hea harjutus.

    Vot. Siuke lugu siis.
Aga kuna jalad on terved, siis on ikkagi nähtud siin ja seal.
Lähme edasi.


No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...