Friday, February 3, 2012

Numbritest ka

Numbritest ka siis natuke emotsioonivabamalt. Ametlik lõpuaeg 7:56.49,5. Stardinumber oli 5199 ja lõppkoht 4975 , naistest 729., oma vanusegrupis koht 107.
Vaheajapunktides on pandud lõigu läbimise järjekord ka paika ja seal on kohad
18 km 5096
45 km 5049
55 km 4988
67 km 4990
lõputõus 4405
ehk siis sai jõuvarusid õigesti jagatud ja lõputõusul olin suremisest veel päris kaugel.
Eestlastest olin viimane, aga eelviimane oli minust 4 minutit parem. Oleks teadnud, oleks ühe juustusaia söömata jätnud teepeal :) Aga noh, kokkuvõttes ei ole vahet eriti muidugi.
Kell sai tühjaks 52. kilomeetril, aga sinnani siis andmed:

Keskmine pulss on üllatavalt madal. Ise arvasin, et 167 võibolla keskmine umbes, aga vat siis sulle. Ilmselt siis lihtsalt hõre õhk lõi hapnikukraanile klapi ette.

Kilomeetrid olid väga erineva kiirusega, olenes raja profiilist ja sellest, palju ruumi oli. Kõige aeglasem oli 6. km, millele kulutasin 13.18. Ju see oli siis selline kilomeeter, kus seisime tõusul pikemat aega ummikus. Kiireim kilomeeter oli 30. km, mille aeg oli 3.54. Seda kohta ma mäletan, sest viskasin pilgu kellale ja pööritasin ulmelise numbri peale silmi. Oli selline pikk lauge laskumine, eriti kiiresti sealt alla ei saanud minu arust, aga ta kestis lihtsalt pikalt.


Vot. Nüüd olen neli päeva kodus lakke vaadanud ja nüüd tahaks jälle trenni minna. Õnneks ei ole vaja valida kumba maratoni nädalavahetusel sõita, sest mõlemad on külma ilma tõttu edasi lükatud. Eks peab minema siis jõusaali vahelduseks. 35 kraadi on isegi minusugusele pingviinile suusatamiseks tiba jahedavõitu.

Aa ja see ka veel, et gluteenivaba riiul toidupoes oli nendes pisikestes Itaalia külades maast laeni.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...