Monday, November 26, 2012

Lumetuisku oodates


Möödunud nädal oli jälle suhteliselt kiire ja pingeline. Selle eest sain nädalavahetusel korralikult puhata ja jõudsin ka trennidega mäele. No enamvähem mäele. Ideaalis oleks võinud korra veel jooksmas käia, aga küll jõuab.
Trennid:
T jõusaal 1h 50 min
L jõusaal 2h
P jooks 52 min, 6,8 km

Jõusaalis olen ma nüüd juba mõned korrad kenasti käinud ja jõudu tõesti on rohkem iga korraga. See on meeldiv. Teisipäeval oli meil isiklik instruktor jõusaalis ja mõndade aparaatide hingeelu saladused avanesid jällegi. Jõusaalis mulle praegu täitsa sobib ja meeldib. Siuke mõnus koht, kegi ei käse tagasi hoida ja saab teha nii palju kui jaksan :) Aeg läheb seal pagana kiiresti ja kõik, mis plaanis ei jõuagi teha.
Power Plate proovisin ära laupäeval. Suht kummalise tunde tekitas see vibratsioon minus. Häiriva tunde. Ei tekkinud sellist mõtet, et see kavva võtta.
Muidu mulle ergomeetreid sikutada meeldib kõige rohkem siiski jõusaali asjadest. Esiteks saab neid aja peale teha ja alati on lahe teha nats kiiremini kui eelmisel korral. Skiergo 1km aja olen sikutanud trennis alla 5 minuti. Paar korda olen mõelnud, et proovin 4.40 pressida, aga see tempo tapab mind endiselt 500 meetriga ära ja 600 meetri pealt ei jaksa enam üldse liigutada. Ometi on vahe ainult mõnes sekundis. Sõudekat tirin ka ikka nii et vaatan kella mitte pulssi. Sõudekaga on huvitav, et läheb raskeks korra 3000 meetri peal, siis on 500 meetrit nii raske, et mõtlen pooleli jätta ja edasi jaksab jälle. Huvitav. 5000 m aeg muudkui paraneb.

Jooksu kohta võiks märkida, et oli üllatavalt mõnus joosta. Oleks veelgi jooksnud, aga aeg hakkas peale pressima. Ei mäleta, et kunagi varem oleks olnud nii kerge joosta. Ometi oleks võinud eelmise päva kaks tundi jõusaalis kuidagi tunda anda, sest ega ma seal niisama ka ei seisnud ju. Selle eest magasin ma öösel äärmiselt halvasti ja hommik üllatas ming kilose kaaluplussiga, see tähendab ilmselt, et suurepärane tunne oli petlik ja tuleb paar päeva puhata.
Mõtlen heategevusmaratoni peale, aga kuna ma olen lubanud eelmisel õhtul vist ööklubisse minna, siis ma kohe ei teagi :D Peaks vaatama, mis see ajalimiit seal on.


No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...