Monday, October 13, 2014

Vilma. Tordid.

Väga kiire nädal oli.Töö  ja töö. Ja töö.
Siiski jõudsin kolmapäeval shindosse ja neljapäeval core fiti. Imikas oli keres ikka päris kaua tunda ja selle praagin siiski praegu välja mõneks ajaks, paremaid aegu ootama.

Ja siis vahelduseks üks start kah, et jalga testida.Viljandi Linnajooksu pole ma varem jooksnud. Sel lihtsal põhjusel, et see on pärast rogaini ja siis on alati juba kopp ees jooksmisest :) Aga kuna sel aastal läks kõik teisiti, siis mõtlesin, et läheks prooviks nalja pärast korra startida ka. Rajaskeemiga tutvusin enne ja kuna Viljandi on linn, mida ma ikka mähkmetest saadik tean, siis selge oli, et seal midagi ülearu kerget ei ole. Plaan oli hea tundega lihtsalt korralik kiire trenn teha ja natuke pingutada, aga samas mitte ka üle pingutada.
Algatuseks ei läinud mul gps tööle, mistõttu jooksin natuke siiski kiiremini alguse kui kavatsesin. Võtsin kohe tempot maha ka kui avastasin. Rada oli lahe, mulle meeldis. Väga vahelduv, muudkui alla ja üles. Üks metsalõik ja puha. Ja muidugi isiklik fanclub raja ääres, kes lõputõusul küpsiseid lubas pakkuda :) 6. km lõpus oli korralikum tõus ja seal otsas ma paar sekundit lihtsalt seisin, et näkku värv tagasi tuleks. Ja siis 10. km tõus mööda munakividest Pikka tänavat järve äärest üles.. :) Njaa.. no mina pole ühestki sellisest tõusust kunagi üles jooksma varem pidanud. Meenutas Marcalonga viimast tõusu, kitsas tee mäkke majade vahel, aga õnneks siiski kolm korda lühem. Igatahes sealt ma isegi ei üritanud joosta, lihtsalt kõndisin rahulikult üles. Eriti vahet ei olnud, mis aeg tuleb.  No võibolla kui see rada oleks olnud täpselt 10 km, oleks pressinud rohkem, aga kuna oli 10,5km, siis ei olnud ka kiusatust kellaga võidu joosta. Finišis olin ajaga 1:03 ja kopikad.

Noh, hullu pole. Täitsa okei, ma arvan. Tunne on hea ja kõik on justkui õigesti praegu. Jalad ei valuta ja väsimust ka enam ei ole.
Hakkasin kirja panema iga hommik kaalu ja pulssi ja vererõhku. Kui sisetunne on mind hirmsasti alt vedanud viimasel ajal, siis numbrid ei valeta tavaliselt. Tuleb ainult algoritm ja loogika üles leida. Igas asjas on alati oma loogika ikkagi olemas. 
Jooksuhooajale veel punkti ei pane. Aega on selle kiire asjaga.
Ja killuke ehtsat eilset Mulgimaad ka teile. Viljandi muuseas ei ole Mulgimaal, kes veel ei tea. Ja pidevalt selgub, et väga paljud ei tea.  Ilmselt sellepärast, et laulusalm eksitab ja seda laulu ju teavad kõik.



No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...