Sunday, November 2, 2014

Töö käib

Jälle natuke lumele lähemal :) Räägitakse, et mingeid dekoratiivseid helbeid olla alla ka langenud eelmisel (või oli see juba üleeelmisel?) nädalal. Cool. Räägitakse ka, et Haanjas on lumi maas juba. Veel coolim.
Kuna terve suvi sai maha molutatud, siis nüüd kui teistel hakkab pikast hooajast vedru maha käima, hakkab mul lõpuks vaim ja tahtmine jälle peale tulema.  Taustajõududele siinkohal kummardus maani, et nad on olemas olnud. Eks nad ise teavad :). Ja ei saa salata, oma osa on ka ässitavatel dialoogidel seoses kihlveoga kuhu järjest hagu alla loobitakse ja ma tunnen kuidas sportlik viha minus kasvab ja selg sirgu läheb :) Kurat, kergelt ma seda võitu kinkida ei kavatse! :)
Vahepeal siis tehtud selliseid asju:
K shindo
N core fit
L jooks 9,22 km
P core fit
T jõusaal 1h05min
K shindo
R jõusaal 1h05min
L jooks 5 km
P jooks 7,5 km
T rullsuusk 14,3 km
N jõusaal 45 min
L imikas 2h 10 min
P core fit

Vat nii. Sai proovitud sai siit ja sealtpoolt, kuidas vorm on ja kas sääreluud peavad vastu. Peavad küll. Aga eks kuupäev on ka selline, et jooksuga pole mõtet enam tappa ja suusatada veel ei saa.

Eelmisel pühapäeval jooksin Kahe staadioni jooksu, polnud varem jooksnud seda. Päris tuttav rada muidugi sellegipoolest. Ilm oli väga tuuline, aga muidu mulle selline +4 kraadi sobib väga ja aeg oli ka täitsa nitšekas. 43 minutit kopikatega siis 7,484 km või mis ta täpselt oli. Suht null hooaja kohta pole põhjust nuriseda. Hetke seisuga on mul sel aastal nii suusa kui rullsuusa kilomeetreid rohkem kui jooksu omi. Ja kui arvestada, et lund ei olnud, siis ikka allapoole ümmardades null.
Rullsuusaga tuli üle 2 kuu vahe sisse, aga noo.. mis sest üldse rääkida. No ikka meeldib noh. Ikka väga meeldib. No ikka tuli ära traditsiooniline lause, et "muidu on ok, aga see ja see ja see.." :) aga see mu rõõmu ei rikkunud.
Imikat proovisin ka uuesti. Ja hakkab täitsa looma. Kuigi ma ikkagi oleks tahtnud veits rahulikumalt teha ja esialgu kindlasti iga nädal tegema veel ei hakka.
Jõusaalis miskit erilist pole teinud. Tasapisi proovinud, kas käed ja jalad koormust kannatavad ja mis seis on. No ei ole viga, ei ole viga.. :)









No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...