Sunday, December 28, 2014

2014

Nii nii nii :)

Sel aastal tehti aasta kokkuvõte minu eest ära ja minu asi on ainult ümber kopida ja tänada autorit.
Siit ta tuleb:

Oli edukas hooaeg.
Alguses ei saanud väga minema, samas ei tekkinud paanikat ja olin endas kindel, et seatud eesmärgid saavad saavutatud. Eks kogu sel teel oli hetki, mil tekkis kõhkluse hetki, kuid õnneks sõprade ja lähedaste toel sain sellest kõigest üle.
Kindlasti ei tähtsustaks ma niivõrd hooaja jooksul saavutatud kohti, kui pigem protsessi ja enesetunnet selle käigus. Olen kindel, et selle pealt annab järgmistel hooaegadel edasi minna. Küll varsti tulevad ka kohad, mis võimaldavad rusikaga vastu rinda lüüa. 


Minge suusatama ja kohtume uuel aastal! :)



2 comments:

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...