Friday, June 19, 2015

Töötsoon

Niisiis töö käib.. ja varustus puruneb. Esimest korda elus siis õnnestus lõhkuda suusakepp. Ja seda siis juuni kuus :)
Tagumiku panin ka asfaldile sellega seonduvalt (tõenäoliselt muidugi vastupidises järjekorras), aga õnneks sealjuures endal pole häda mitte kriipsugi ja riided jäid ka terveks, mis on muidugi good luck :)



Suusakepi mälestuseks siis väike järelehüüe ka:
õnnelikult finišisse jõudnud:
- 5 Tartu maratoni
- 3 Alutaguse maratoni
- Haanja maraton
- Sakala maraton
- 2 Mulgi maratoni
- Marcialonga
- Finlandia
- Jizerska
- Vuokatti
- 2 Alliansloppetit


Pluss lugematu hulk treeningkilomeetreid sai nendega läbi sõidetud. Vähe on suusakeppe, millel selline ajalugu on kõrvale panna, ma kahtlustan. Ühtpidi tead küll, et metall vananeb ja kaldenurk mängib ja puha, aga kui ikka käe all pooleks läheb, tekib selline kergelt nõutu tunne nagu oleks maailma kõige raskem inimene või vähemalt Lammutaja Ralf.






Muidu on kõik kontrolli all. Jooksen vaikselt põhja alla, sõidan rulli. Varsti proovin, kuidas vorm on.
Rulluisud on ka kodustatud ja seisavad kaks nädalat juba koridori nurgas ja ootavad oma aega. Algul oli mul kiiver kadunud ja kui ma suuskadega just kiitlesin, et pea peale ma vaevalt kukun (ega ei kukkunud ka, olgem ausad), siis rulluiskudega pole ma selles üldse kindel. Ilmselt olen ma võimeline nendega igat moodi kukkuma. Nüüd on kiiver leitud ja justkui sobiv auk ka tekkinud seoses suusakepi puudumisega ja eks üks päev lähen proovima.
Kaaluvõistluse tegime ka Heikkiga kuskil aprilli lõpust kuni jaanipäevani, no ikka moti mõttes. Tulemustesse võib suhtuda muidugi kaheti. Alla pole kumbki võtnud, aga õnneks ka mitte juurde :)
A noh, elus on hullemaidki asju kui paar kilo liigset pekki.

2 comments:

  1. Ahh, see oligi juba vana juust, suusakepp siis, hea, et katki läks, saad uued ja korralikud osta :)

    ReplyDelete
  2. jah, ega mul nutta tõesti põhjust pole. Kõik mis liigub- kulub. Kuna intsident juhtus keset trenni, siis ma pärast sain kergete keppidega sõita ja mõtlesin, et äkki oleks ka aeg osta mingid edevad asemele talveks. Asfaldi jaoks muidugi võtaks ikka vähe tugevamad ikkagi :)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...