Monday, September 26, 2016

Saue sügisjooks

Vat sellise jooksu valisin kõikidest nädalavahetuse jooksudest seekord, et paar kiiremat liigutust teha,
Varem ei ole ma sellisest jooksust midagi kuulnud ja pole sinna ka kogemata mitte sattunud.
Aga seekord sattusin.
Ega mul väga ettekujutust ei olnud, missuguse ajaga ma suudan sprintida 6,6 km, sest pole sel aastal ühtki nii lühikese jooksu starti teinud.
Jooks oli selline armas nunnu ja meeldivalt väheste osalejatega (100?) kohaliku tähtsusega sündmus.
Selline elutervet spordirõõmu levitav sündmus, kui nii võib öelda. Osavõtutasu ei olnud ja pärast anti tomateid.

Niih. Stardist kihutasin ma kohe minema, ei olnud vaja trügida ega midagi, ainult küta. Noh, esimese kilomeetri ma jooksin ma alla 5 minuti, mis tähendas, et järgmised 4 km püüdsin kuidagi toibuda sellest esimesest kilomeetrist ja tempo muudkui kukkus. Aga siis kui 5 km täis sai, olin lõpuks kuidagi õiges rütmis ja kannatas jälle juurde keerata tempot. Ühesõnaga klassikaline viga, mida ma idioodi järjekindlusega iga kord teen. Selles mõttes on minuga kohe kindlasti kõik väga hästi :)
Tegelikult oli rada ainult 6.3 km minu kella järgi, selline mõnus ühtlane tõusudeta rada. Päris mugav.
Aeg oli vist 34.48 enamvähem, ametlikku protokolli pole leidnud, aga no paar sekundit siia/sinna ei oma ka väga tähtsust.
Tähendab, et vorm on päris hea,

Tartu jaoks on strateegia sama, mis eelmine aasta. 4.45 jänesega jooksen kuni jõuan ja kui 5 tunni oma järgi jõuab, siis on jälle pekkis :) Tore on see, et mõlemad jänesed on samad, kes eelmisel aastal ja ka stardis suht samad näod, kes eelmisel aastal. Nii et tuleb selline päris muhe jooks arvatavasti.


No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...