Wednesday, January 23, 2019

Hakkame sättima!

Uus aasta on alanud nii ja naa. Emotsioonide skaala ühest äärmusest teise ja siis jälle tagasi, millel on otsene seos paranemise erinevate faaside ja tagasilöökidega ning ka maha sadanud lumega. Eks oli arvata ka, et kui muidu kunagi lund ei ole, siis nii kui suusatamine on tibakese komplitseeritud, sajab ilmtingimata normaalne hang alla. Selles suhtes elu jällegi ei üllatanud.

Nii. Paranemisest ma ei taha hetkel midagi lähemalt rääkida. On olnud pikk ja piinarikas protsess ja see ei ole veel päriselt läbi.

Aga comeback tuleb! ja hetkel ma ei pea silmas selle all ööklubi (kuigi see muidugi võib ka tulla) vaid Tartu maratoni algajate- ja lastedistantsi ja ma kavatsen seal Heikkit võita, kasutades selleks kõiki ausaid ja natuke vähem ausaid meetodeid, mis mul pähe tulevad :) Las uhab trenni teha nüüd suure hirmuga kuu aega :). Tartu maratoni lühikest distantsi pole ma varem mitte kunagi sõitnud, sest kuidas sa ikka lühikest sõidad, kui on võimalik pikka sõita, aga seekord on nii. Võibolla esimest ja viimast korda elus. Seega, veidi elevust väike võistlusmoment ikka tekitab.

Tahate pakkumisi ka teha või?

4 comments:

  1. kui OA suuskadega finišisse jõudis, oli c`d transportinud mootorkelk juba lahkunud

    ReplyDelete
  2. Sa oled registreerunud järgmistele distantsidele:

    17.02.2019 46. Tartu Maraton, Tartu Maraton 31 km

    ReplyDelete
  3. ma olen ka tegelikult regatud, aga kuna läbi spordiklubi regasin, siis läheb veits aega kuni see näha on kuskil

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...