Monday, July 12, 2010

Appi, kuumalaine!

No nüüd on ta siis jälle kohal. Higi jookseb ojadena, kuskil pole hea olla, uimane ja väsinud. Vöää. Roni või peadpidi külmkappi. Ei ole ma soojamaaloom. Tahaks ikka siukest normaalset mõõdukat ilma vahemikus -20 kuni +20. No et kannataks ikka sporti teha ja vaim virge püsiks.
Trennid olen siiski ära teinud, aga lühemad, kui plaanis.
Niisiis:
L jooks 40 minutit, keskmine pulss 145
P tund ujumist
E jooks 39 minutit, keskmine pulss 149.

Eile õhtul hakkas põlv valutama. Huvitav, et ujumine ei sobi üldse jalale. Joosta kannatas jälle ilusti, aga nüüd vastu ööd hakkab tasapisi tunda andma jälle. No näis, mis teeb.
Avastasin, et ainult kaks nädalat on mu elu esimese poolmaratonini. Ei tea, kuhu see aeg kadus. Loodetavasti keeratakse selleks päevaks päike kinni ja sajab mõõdukat vihma.

3 comments:

  1. ajaline eesmärk, ma saan aru, 2 tundi ? :)

    ReplyDelete
  2. Mulgi maraton plaanis. Ma ise unistasin, et 2.22 oleks ilus aeg. Kuumad ilmad erilist edasiminekut ei soosi mu arust.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...