Thursday, July 8, 2010

Räigelt palav on.

Õudne, kui palav! Tulin just Pärnust. Hommikul käisin oma suuski silitamas ja mõtlesin kui mõnus asi on lumi.
Eile sain ma lõpuks tehtud ARK-i sõidueksami, mis on selles mõttes minu jaoks oluline, et esimest korda pärast pauku suutsin ma 45 minutit tähele panna, mis tee ääres toimub. Eelmised katsed tegin sügisel ja kõik läksid sama stsenaariumi järgi- 38 minutit vigadeta sõitu ja siis a la tellise alt sisse, sest ma lihtsalt ei näinud märki. Ehk siis tähelepanuhäire võib varsti ka ajalukku jätta. Aga pingutus oli nii suur (tegin enne eksamit 2 tundi õppesõitu kah), et pärast jooksin vastu uksepiita, sest ma lihtsalt ei näinud seda :D Novot. Eks tuleb jätkuvalt aju treenida ja mitte laisaks minna.
Teoreetiliselt saaks nüüd isegi Pühajärvele minna, aga lubatakse 30 kraadi kuuma ja ma sellises kuumuses väga ei viitsi katsetada vist.
Või viitsin?

Eile hilisõhtul tegin 43 minuti pikkuse jooksu ka. Oleks tahtnud kiiremini joosta, aga hoidsin pulsi igaks juhuks 144 peal keskmiselt.

2 comments:

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...