Saturday, September 3, 2011

Algab teine hooaeg

Märkamatult ongi aasta Spartas möödas.
Mu elu muutus selle aastaga väga palju.
Esiteks on mul esimest korda elus regulaarne (no enamvähem)trennigraafik.
Teiseks on mu ees avanenud täiesti uus maailm, täiesti uute võimaluste ja väljakutsetega.
Kolmandaks on mul terve rida väga kifte uusi tuttavaid.
Neljandaks on mul väga head treenerid.
Viiendaks olen ma 10 kilo kergem kui aasta tagasi.
Kuuendaks on mul esimest korda elus mingisugused lihased olemas.
Seitsmendaks sain ma aru, et suusatamine on veel palju lahedam kui ma sinnani arvanud olin.
Vot. Kift värk.

Uuel hooajal siis ainult gaas põhja ja suunda hoida.
Uue hooaja avapauk siis laupäeva hommikune imikas. Jaanus ütles kohe trenni algul, et tuleb selline trenn, et vahepeal sörgime mõned lõigud ja siis imikas, siis jälle sörgime jne. Noh, reaalis tuli suhe umbes selline, et sörkisime 2/3 ajast. Jalg oli ikka veits raske ja reielihased jäid pikapeale veits kangeks, aga kannatas teha küll. 11. km-l sain herilaselt nõelata, kurat siiani kipitab. Umbes sealt maalt ei olnud ka enam eriti lõbus, aga mitte ka ülearu raske. Kui ma nüüd mõtlen tagasi aastatagusele esimesele imikale, siis on enesteunde vahe ikka oioioi kui suur.
Kokku siis aeg 2.16, kalorit 1407, 15,71km ja keskmine pulss 121.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...