Monday, October 29, 2012

Lumi! Lumi!

Jehuu, sadaski lumi maha. Ja mitte mingi dekoratiivne kirme vaid täitsa suusalumi. Lumevihkajate masenduse süvendamiseks ja suusasõprade rõõmuks panen siis faktid, et suusatada sai sel aastal 1. aprillil ja siis uuesti 27. oktoobril, mida eriti tihti just ei juhtu.

Eelmise nädala trennid siis:
T ventti 1h
N jõusaal 1h
L suusatamine 1h 42 min, 13,1 km


Ventti trennis käisin ma viimati 1. novembril 2011 nagu ma treeningpäevikust välja kaevasin, mis teeb siis peaaegu et uskumatu aasta. Nojah, kui ma järele mõtlen, siis võibolla tõesti. Kõigepealt oli vigastus, siis oli vigastus, siis oli suvi ja siis oli vigastus :) On ikka erikuradi aasta olnud kah :). Aga noh, nüüdseks on kõik kenasti paigatud ja lõpuks jõudsin ka kohale. Oli ootuspäraselt raske. Kuigi teistmoodi raske, kui ma arvasin olevat. Nimelt üllatuslikult paljude harjutuste tegemine ei olnudki raskeiseenesest, aga ma ei jõudnud neid ajaliselt nii kaua teha. 15 sekki enne lõppu nagu väga enam ei jaksanud. Eriti hüppeharjutusi, jõuharjutused nii vaevalised ei olnudki. Aga selline mõnus tunne oli üle pika aja niimoodi südamest pingutada.
Kolmapäeva lõunast jäid lihased väga valusaks. Ja jällegi mitte ootuspärased lihased vaid sellised, mis nagu varem pole nii hullud olnud. Reie sisemised lihased näiteks. Kõht ja käed olid enamvähem okei, aga neid ma olen stabiilselt mingil määral treeninud ka.

Neljapäeval olin endiselt paras buratino, aga läksin siiski jõusaali lootusega, et olukord läheb paremaks. Trenni ajal ei seganud kuskilt miski ja tore oli. Pärast trenni jäid lihased veel valusamaks kui enne olid ja kõndimine oli päris vaevaline.

Laupäeval algas suusahooaeg. Kuna talv nii järsku tuli, oli suht segadust tekitav, mis selga panna ja kinnaste otsimisega läks omajagu aega. Imelik oli õue astuda suuskadega kui paar päeva varem oli alles 8 kraadi sooja olnud. Aga suusatamine ise oli nii mõnus. Esimene ring oli tiba vaevaline, sest värske lahtine lumi, suusk tõmbas kinni ja suusatanud polnud ju ka tükk aega. Aga mida ring edasi, seda paremaks olime sõitnud raja, suusatamine hakkas meelde tulema ja ikka vägaväga fun oli.

Lisaks kirja pandud trennidele olen korralikult kõhulihaseid ja käsi kodus treeninud iga päev.  Ehk siis töö käib. Kaal ka tõusis uuesti natuke, mis on ebameeldiv, aga kuna muidu on tunne päris hea, siis hetkel ei muretse veel.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...