Monday, February 3, 2014

Kui pole halb, siis on hea

Huvitav nädal oli.
Teeks algatuseks väikse kultuurilise kõrvalepõike.
Jagati välja muusikaauhinnad ja sellega seoses saab ümber lükatud kuvand minust kui andunud roki- ja pungisõbrast. Nimelt selgus, et suurem osa auhinnatud muusikast on mu autos pidevalt plaadimasinas. Parima popmuusika plaadi auhinna saanud HU? plaati olen ma ketrand korduvalt ja korduvalt ja sellel plaadil on 2013 aasta kõige kiftim poplaul. Tutvuge palun. Leslie on geenius mu arust. Leslie enda plaat on ka  tähelepanuväärselt hea. Selline źilett veenil emotsioon justkui, aga samas eneseiroonia ja sarkasm on nii lahedalt vahele pikitud, et takistama pole ka nagu vaja minna :)

Aga kui teemasse, siis eelmise nädala trennid
K suusatasin  10,2 km v
N ventti
L suusatasin  10,9 km v
P suusatasin  16,68 km v

Kolmapäevane suusatamine oli ses suhtes eriline, et väljas oli mingi -17 kraadi külma, päris vinge tuul ja tegevus toimus hommikul kl 8 :) Libises kehvalt ja kõht läks tühjaks, ühesõnaga ülearu tore ei olnud. Aga omamoodi lahe oli ikkagi. Ainuke lollakas, kes suusatas :)

Ventti oli seepärast eriline, et see oli Marise ventti, kus ma pole varem käinud.Maris muidugi on omaette nähtus. No hüppad seal, pulss on 200, vaevalt jaksad veel kätt ja jalga liigutada ja siis ta hõikab, et "naeratage, liikumine on rõõm!" Ja ta ütleb seda nii, et sa ei julgegi mittenaeratada :) Muidugi pärast ei olnud mitu päeva liikumine eriline rõõm, aga muidu mulle kuidagi väga hästi mõjus see trenn.

Laupäevane suusatamine oli eriline kuna öösel oli sadanud värske lumi maha. Kuna ma ei viitsinud Piritale sõita, mõtlesin, et teen Järve metsas paar ringi. Värske lumi ja ventti lihastes tegid ikka üsna rakeks liikumise. Õnneks oli mul laps kaasas, mistõttu oli meeldiv põhjus pidevalt seisma jääda ja uurida, ka tal on kõik hästi :)

Pühapäevane suusatamine oli nii, et mõtlesin, et sõidan 5 ringi Järve metsas kergelt. Kui 5 sõidetud sai, mõtlesin, et teen ühe veel. Pärast 6. ringi mõtlesin jälle, et nii hea on, et teen ühe veel. Pärast 7. ringi oli endiselt tunne väga hea, aga hääled mu peas ütlesid, et "kao koju, C!". 
Väsimust ei ole enam täheldanud ja maailmale oleks justkui tibake värve peale tagasi keeratud :)
Vot. Rohkem polnudki midagi.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...