Monday, September 29, 2014

Ilus oli olla, sest et kole oli möödas

Läheb jätkuvalt tõusvas joones.
Kolmapäeval käisin korraks jõusaalis ja tõmbasin 10 mintsa sõudekat, punnid põhjas. Ja see oli väga hea. Siis ma vist taipasin esimest korda, et see kehv vorm on põhiliselt mul ikkagi peas. Igaks juhuks tulin kohe ära ja läksin ShinDosse. ShinDo oli seekord täiesti teistsugune. Esiteks pandi käima Vangelise The Conquest Of Paradise soundtrack, mis on ju ülikõva muss (vahemärkusena ütlen, et kuskil trennis oli Pink Floydi Another Brick In The Wall, mis oli ka täitsa ootamatu mu jaoks, aga ma enam ei mäleta, milline treener jaa kus seda lasi) ja teiseks kui varem tuli mul seal trennis hirmus uni peale, siis seekord tuli mingi väga mõnus tunne, mis pani mu niimoodi naeratama nagu oleks kuskilt hullarist õkva välja astunud või jumal teab mis sodi täis süstitud. Muidugi tõe huvides tuleb ära mainida, et loomulikult ma ei paindu nii palju kui seal trennis ette näidatakse. No umbes poole peale või nii, a mul on sellest suhteliselt ükskõik, Vastavalt võimetele ikka :)
Ja see imelikult hea tunne püsib siiani.
Laupäeval ma korraks isegi kaalusin varianti, et läheks suusatajatega imikat tegema. Aga kuna mul läks uni jõle vara ära, ilm oli imeilus ja kuskil kuklas ikkagi lamp läks põlema, et ei ole vaja pikka trenni minna praegu, siis läksin hoopis jooksma. Jooksin 9.37km ja tulin juba tagasi kui suusatajad parasjagu alles startima hakkasid. Jooks oli väga kerge ja mõnus. Ma ei mäleta, kas või millal viimati on olnud nii lahe joosta. Tempot muidugi polnud ollagi, aga see ei ole praegu ka teema.
Pühapäeval  täpselt sama värk, ärkasin vara ja läksin jooksma. Ilm oli päris tuuline, aga muidu ka ikka päike paistis ja puha. Joosta oli jälle kerge ja mõnus. Jooksin 11.39 km oma olematus tempos.
Pea enam ei valuta. Jalad ka veel mitte :)
Vot. Mingisugune enneolematult rahulik tunne on, mis on väga võõras, aga üldse mitte halb. Et sa nagu tead, et ei ole vaja tõmmelda. Äkki nii jäädaksegi vanaks?

Heikki jooksis vahepeal Berliinis isikliku reksi, mis kihlveo kontekstis on halb uudis, aga muidu palju õnne! :)

1 comment:

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...