Monday, May 23, 2016

8 nädalat

Püüan siis kuidagi põhikomponendid peenemateks sektoriteks viilutada ja natuke kriitilisema pilguga vaadata, kus mu kuus peidus on.

E jooksin 11,8 km
joosta oli väga kerge. Arvatavasti sellepärast, et eelnevad kolm päeva olin muude asjadega hõivatud ja jalad said puhkust korralikult.
sõin vist 4 kommi kolleegi sünnipäeval, aga olgu öeldud, et see oli ikkagi loetud arv tunde enne seda, kui ma siia kirjutasin, kuidas ma korralikuks hakkan.
magama läksin 00.20

T jõutrenn 45 min
Trenn oli siuke, kus tuli mööda põrandat roomata ja natuke topispalli loopida. Põhiline koormus oligi kätele ja mingitele kerelihastele, mis peaks kuskil seal olema, kus mul pekk on.
söögiga oli kõik väga hästi. Kolleegil oli jälle sünnipäev ja hiigelsuuri kringleid oli kontor täis. Aga esimesel päeval ma kohe ei murdunud ikkagi.
magama läksin 00.40

K puhkepäev
söögiga ok. Kommikausist kontoris suutsin elegantse ülbusega mööduda lugematu arv kordi.
magama 1.05 :) Ilmselgelt on käsil mastaapne ja laiahaardeline vandenõu minu vastu, sest seep, mis iga jumala kolmapäev lõppes 00.35, hakkas seekord pool tundi hiljem. Mis tähendab, et ka lõppes pool tundi hiljem

N trenni ei jõudnud, kuigi oli plaanis.
söögiga ok. Täna tuli kellelgi pähe mõte, et võiks minna kollektiivselt burksi sööma.  Neljapäevaks olen jõudnud juba punkti, kus ma enam ei saa aru, kas tegemist ongi erakordselt keerulise nädalaga või ma pole lihtsalt varem tähele pannud, et mul ongi nüüd selline elu, kus iga päev tuleb osata "ei" öelda mitte automaatselt kaasa kulgeda ümbrusega
magama 00.20

R trenni ei jõudnud jälle
kontor üllatas hommikul sellega, et midagi magusat ei olnudki
magama vist umbes 00.00

L jooksin 8,2km
 Pärast tegin kogu ülejäänud päeva sellist toredat füüsilist tööd,

Ehk siis toimus võrkpalli- ja odaväljaku restaureerimine, mille sead sügisel ära sonkisid.  Mõnus liigutamine värskes õhus, konti ei murdnud, sest jõusaali krunt on selleks tööks täiesti piisav, aga õhtuks jäi selg ikka valusaks natuke.
Magama läksin liiga hilja, aga laupäev ei ole selles kategoorias oluline


P jooksin 17,27 km
Väga mõnus jooks oli, kui välja arvata seik, et seda, mida ma ei ole suutnud ei rullsuuskade ega- uiskudega, suutsin joostes- nimelt jooksin asfaldi ääres kruusa peal ja jalg jäi mingi metallasja taha kinni (kust kurat see küll välja kasvas?), mistõttu kukksin põlved veriseks :)
magama 00.15

sõin ühe jäätise ka kuna ma nii jube tubli olin :)


kokku jooks 37,27 km
alkohol null :)
kuut ei ole veel

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...