Tuesday, February 21, 2017

Tartus ei sõida

Tartu maratoni jätan sel aastal vahele. Seega on plaanis kohe rikkuda rida, kus ma olen täpselt üle aasta saanud TM tulemuse kirja.
Esiteks ma ei viitsi seal Otepääl tiirutada. Terve see hädine talv on olnud üks suur tiirutamine olematutes oludes, sellest ilmselt kõige suurem vastumeelsus. Tagumises otsas tähendab see tiirutamine seda, et esimene ring on starditrügimine ja iga järgmise ringi ajal tahab ports inimesi sinust mööduda, mis on üsna ebamugav, sest kohati see rada ikkagi ei ole just ülearu lai.. Teiseks on puudu kõik Tartu maratoni olulised komponendid, alates ühisstardist lõpetades lumiste metsavaadetega. Ma saan aru, et aega ei fikseerita ja distants ei ole ka ju mingi eriline väljakutse.
Lisaks on Tartu maratoni regamistasu aetud nii kõrgeks, et alla enam teistele Euroopa maratonidele ei jää ja kokkuvõttes ei olegi rahaliselt eriti vahet, kas sõita Tartus või siis Soomes või hoopis Poolas näiteks. Ja kuna seal Otepääl on juba üksjagu sõidetud kah, siis ma otsustasin, et sel aastal sõidan mujal.
Noh, eks see on ka selline riskibisnis, sest ega seda lund pole ju õieti kuskil, aga no eks siis vahib niisama ilma ja inimesi, laenutab jalgratta ja võtab mõne mäevaatelise kurvastuse-veini :)

2 comments:

  1. praegu postimehest vaadates, on rada päris hea ja rahvast palju sõitmas

    ReplyDelete
  2. jah. Ilm ka hea. Aga samas ei kripelda üldse hetkel. Elan sõpradele kaasa ja telkust mm ju ka vaja kõik ära vaadata. Õlut ka on :)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...