Saturday, December 4, 2010

Lumi on muinasjutt

Nonii. Nädal aega sai lohetatud. Võib öelda, et Euroopa sassi löödud lennuliiklus rikkus mu trenniplaane oluliselt. Aga ettevalmistusi sai tehtud, suusad ära toodud, hooldatud, uisusuusad ostetud ja määritud. Vahepeal oli juba tunne nagu seal laulus, et "pole mingit etendust vaid koguaeg käib proov" ja et kui ma lõpuks uksest välja saan, on lumi juba sulanud. Suht nukker oli lugeda, kuidas kõik järjest suuski proovivad ja mina toas nina nokin.
Aga ei-ei. Lõpuks ikka sain ennast rajale aetud. Hommikul oli 10 kraadi külma ja kergelt kõhedust tekitas, et äkki ikka liiga külm ja nii. Aga läksin ikkagi. Ja suusatada oli nii üüberlahe. Pulss muidugi esimesel korral kõrge, aga mul ei olnud raske ennast liigutada. Mida kilomeeter edasi, seda lõbusamalt läks. No ma ei tea, suusatada on ikka tunduvalt lihtsam kui joosta või isegi imiteerida suusatamist. No on minu ala lihtsalt vist. Treenerid ka ütlesid, et täitsa suusataja samm on mul, et ei ole selline suuskadega jalutaja.
Kui tavaliselt on esimene suusaproov selline tasakaalu harjutamine ja jõle raske, siis seekord oli ikka täitsa teistmoodi. Suusad ei seganud. Ilmselt ikka see rulli trenn andis tasakaalule ja tehnikale väga palju juurde. Ja paaristõuge tuli lumel ka välja, nii äge noh :)
Ühesõnaga suusatasin 16,77 km klassikat. Aega läks 1.43, keskmine pulss 168, max pulss 185, kalorit läks 856 ja keskmine km aeg 6.11

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...