Friday, December 10, 2010

Ventti on üks lahe trenn

Nii. Esmaspäeval, teisipäeval ja kolmapäeval ma jälle imelikel põhjustel trenni ei jõudnud. Osad nendest põhjustest on sellised libapõhjused ka. Teisipäeval oleks jubedalt tahtnud suusatada, aga kui lõpuks kl 22 oleks saanud mina, siis enam ei viitsinud ja nii ta jälle läks.
Eile siis ventti jälle. Nagu ikka jooksupealt minek ja esimene minut õnnestus viilida tänu sellele. Muidu oli selline mõnus hoog sees. Panin jälle päris viimase vindini. Vahepeal oli selline tunne, et üks hüpe veel ja siis kukun, aga siis tuli jälle 30 sekki puhkust ja jõudis jälle edasi. Väga mõnus. Harjutusi jõuan juba oluliselt rohkem teha kui alguses. Ainult üks harjutus on, mis on mu jaoks siiani ületamatult raske. Tavaliselt on see trenni lõpus ka muidugi. Aga küll ma ükskord seda ka jõuan.
Äge on käia nii trennis, kui iga korraga läheb nii palju paremaks. Lahe!
Ja väljas on nii palju lund ja sajab järjest juurde. Ühesõnaga väike vein, vara magama ja hommikul suusalund nautima.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...