Sunday, January 20, 2013

Läks käima

Laager andis sellise sisemise moti ja parandas vaimset toonust nii palju, et  sünnipäeva pidasin tordi ja alkoholita, et distsipliinist, menüüst ja reziimist ilusti kinni hoida. Vat nii. No tegelt oli eile küll plaan väike naps võta, aga kuna hästitreenitud suusanaised mu rajal ära väsitatud, jäin teleka ette magama ja kui ärkasin, oli miss Marple juba telekas ja napsutamise rong oli läinud. Seetõttu jõudsin ma ka täna hommikul kl 10 kenasti trenni, mida pole juba väga ammu juhtunud.
Selle nädala suusaliigutused olid juba natuke lootustandvamad. Selline mõnus oli kohe noh.
Trennid siis:
T jõud 50m
N suusk v 1h 11min
L suusk kl 1h 57 min
P suusk kl 1h 38min

Täitsa tubli minu arust. Treeningplaan läks isegi natuke lõhki, aga mitte väga palju.
Vabatehnikas on mul mingi libisemisfaas täitsa tekkinud, aga ikka raskem mu jaoks kui klassika. Ikka selline jõutrenn rohkem. Võibolla oleks lihtsam kui suuski vahel määrida ka. Peaks proovima.

Klassikaliigutusest on mõningad elemendid juba täitsa olemas. Iga kilomeetriga läheb tunne paremaks.  Täna ma sain lõpuks vist esimest korda aru, mis kätega täpselt teha tuleks (kaks aastat trennis käinud, eksole). Aga paha lugu on see, et see, mida teha tuleks, nõuab jõudu, mida mul ei ole.
Rohkem trenni, muud kunsti ei olegi. Teistega koos trenni teha on väga mõnus, peaks rohkem jõudma kohale. Kust leida aega, on endiselt kõige keerulisem teema.



No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...