Monday, April 15, 2013

7 nädalat veel

Veel üks korralik nädal seljataga.
Sel nädalal sai natuke kiiremaid liigutusi ka tehtud. Joosta oli endiselt mõnus, hommikune jooks endiselt töötas ilusti.
Trennid:
T jooks 44 min 7,16km
K jooks 51 min 7,1 km
R jooks 42 min 7,09 km
L pump&jump 1h
P jooks 1h 42min 14,07 km
T ja R sai siis proovitud veidi kiiremat sammu ja väga hull ei olnudki. Täitsa juba tuleb.
Hull oli laupävane trenn, mis toimus suusahooaja lõptamise raames. Seekord oli Marise trenn ja see koosnes pooleldi Pump FXst ja pooleldi Jump FXst. No pumpi trennis ma olen kaks korda käinud ja see trenn mulle sobib. Sellega probleeme polnud. Aga siis kui hakkas Jumpi osa, siis ma mõtlesin, et njaa.. hüppamine las jääb ikka noorematele ja kergematele inimestele. No ikka väga raske oli minu jaoks. Samas ma tunnistan, et tekkis küll väike huvi, kas tõesti jaksaks tund aega järjest niimoodi hüpata trennis.
No igatahes juba samal õhtul andsid reie- ja tagumikulihased kergelt tunda. Öösel ärkasin iga kord kui külge keerasin. Pühapäeva hommik oli valus. Kann oli kange, jalgadest rääkimata. Aga jooks oli ikkagi vaja ära teha. Seega ma seisin trepi ülmisel astmel ja mõtlesin, et kas minna trepist või liftiga alla. Sain hädaga siiski trepist ka mindud.
Pühapävase jooksu algus oli umbes selline nagu maratonil see koht, kus sa oled juba haamri saanud, aga suudad tasapisi siiski edasi liikuda, päris kõndida pole vaja veel. Ma kahtlustan, et ma pole mitte kunagi varem sellises konditsioonis jooksnud, rääkimata siis veel, et nii pikka distantsi. Esimesed kaks kilomeetrit olid väga rasked, siis läks järjest kergemaks. Kuskil 12. km lõpus jälle läks jalg jälle väga kangeks, aga kuna ma olin otsustanud, et teen ilusti lõpuni, siis tegin ka. Isegi tempos püsisin ilusti.

Järgnev öö möödus samamoodi kui eelmine, ärkasin iga kord, kui oli vaja külge keerata :) Õudne, õudne. Tänane olek pole grammigi parem kui eilne. Ei, vist siiski natuke on, st kann ei ole valus enam, aga reilihased on sama valusad kui eile. Eks paar päeva tuleb vähe kergemalt võtta, mis muud.
Kaalu viskas tänaseks tagasi 69,0ni, mis numbrina on ebameeldiv, aga kuna muidu enesetunne on hea ja vorm paraneb, siis tühja kah, pead ei vaeva praegu sellega. Küll ta allapoole tagasi tuleb.


No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...