Monday, April 8, 2013

Train, eat, sleep. Repeat.

Teine nädal läks nii nagu planeeritud. Sellist lauset saan ma harva kirjutada, aga seekord küll. Hoog on endiselt hea, hommikused jooksud sobivad mulle üllatuslikult. Pole kunagi hommikuinimene olnud, aga nüüd olen siis vist nii vana, et hommikune ärkamine ei ole enam probleem. Hommikused trennid on seepärast head, et kõik siis alles magavad ja selline täitsa vaba aeg, mille ma muidu niisama maha molutaks. Ja ühtlasi ei tule hommikul kunagi midagi ootamatut vahele, miks ei saaks trenni minna. Peale laiskuse, aga see on ületatav.

Trennid siis:
T jooks 52 min 7,18 km 
N jooks 50 min 7,3 km
R jõusaal 1h 20 min
L jooks 52 min 7,28 km
P jooks 1h 17 min 10,9 km

Ehk siis igati vinksvonks. Pühapävane jooks oleks võinud paar kilti pikem olla, aga kuna lund sadas nagu kotist ja tee läks järjest libedamaks, siis ma arvasin, et sellel ei ole erilist mõtet.
Kõik jooksud tulid jälle kergelt, pulss on seal kus vaja ja muidu ka kõik sujus nagu õlitatult. Selline "Run, Forrest! Run!" tunne on :) 8 nädalat oleks vaja seda hullutunnet veel säilitada ja klapid peas ainult otse vaadata Stockholmi poole. Lihtsalt ilusti reziimi hoida vaja.
Esmaspäevane kaalunumber seekord 67,9.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...