Monday, April 29, 2013

Meie tohime üle piiri minna!

Sellise vahva steitmendi on meie hoovi lapsed keksukasti kõrvale kirjutanud. Mulle meeldib kui avaralt mõeldakse ja eks see lause iseloomustab mind ka päris hästi vist.
Lapsega mängisin ühe mängu keksu ka. Olete proovinud täiskasvanuna? Täielik feil. Esiteks on hüppamine oluliselt keerulisem kui ma lapsepõlvest mäletasin, teiseks ühel jalal seistes kivi üles võtta osutus keeruliseks, kolmandaks ostus keeruliseks ka kivi täpselt kasti viskamine ja neljandaks on jõle väiksed kastid ja mitte piirile astuda on pagana keeruline. Ühesõnaga kaotasin, kuigi lapsel hakaks minust kahju ja tegi vahepeal minu kasuks sohki :) Vat jah, on hetki kui tuleb tunnistada, et vananemine toimub täie hooga, ürita eest joosta kuidas tahes.
Trennid ka kirja:
T jooks 6,2 km, 48 min
N jooks 7,47 km, 50 min
R jooks 10,02 km, 58 min
P jooks 17,03 km, 2h 1 min+ lihas 25 min

Sai jälle täitsa viisakas nädal. Võibolla oleks võinud pühapäevase jooksu paar kilomeetrit pikemaks venitada, aga võibolla ka mitte. Jõudu ja viitsimist oli, aga kõht läks tühjaks ja mõtlesin, et lähen parem sööma koju.

Reedel oli plaanis kiire 10 km ja noh, läks veidi liiga kiireks. Kui mu ametlik 10 km rekord on 1.02 ja eelmisel suvel olen 21km sees saand 10 km vaheaja 1.01, siis jah, aprillis hommikul kell 7 jooksin aja 57.55 ehk siis esimest korda elus alla tunni. Tõde on see ka, et ma pole 10km eriti jooksnudki, kiired jooksud jäid eelmisel aastal lühemaks. Sain selle jooksu eest virtuaalselt veits vast pead ka, aga kuna enesetunne on jätkuvalt suurepärane, siis ma arvan, et ei ole hullu midagi.
Noh, pinge hakkab tasapisi üles kerima. Viis nädalat on jäänud, järgnevad kaks on kõige tähtsamad. Esimese unenäo ebaõnnestunud Stockholmi maratonist olen ma juba ära näinud.

3 comments:

  1. Kui treeningul jooksed 10km kiiremini, kui seni oled võistlustel teinud, siis on küll midagi valesti. Võimalik on ka et talve jooksul on toimunud suur areng. Mul jäävad küll treeningtulemused tempojooksudes, isegi kui end kooma pingutan ikka tublisti alla võistlustulemustele. Näiteks 10km ametlik trennirekord on 42.55, kuid poolmaratonis rekordit joostes oli esimene 10km 38.20 + teine 10km 39.00 ja sinna otsa siis 1.1km veel 4.12

    ReplyDelete
  2. esialgu ikka unistaks, et järsku ongi mingi areng :)
    aga eks tõehetked on kohe käes, kas on hetklised kevadisd sähvatused või nüüd ongi teine minek. Pulss on mul küll madalam kui varem. Kui varem alla 150 pulssi joostes naljalt ei näinud, siis sel aastal käib mäng umbes kümmekond pügalat allpool.

    ReplyDelete
  3. ma ikka soovitaks ka otekat. 2 km sooja. ja siis valid õige tempo. sul ju kell oskab aega öelda. seal on jooksaid samas tempos kümneid. ja tiksud ilusasti selle 23 km ära. kui jaksu on, teed veel 2-3 km pärast lõdvestussörki peale.

    ReplyDelete

Kuidas ma Tallinnas ei jooksnud

Kuigi ma alguses regasin maratonile ja seejärel tõstsin ennast ümber maratonilt poolmaratonile, siis paraku jäi ka see jooksmata. Lühidalt...