Wednesday, August 4, 2010

Kolmapäevane sörk

Eile tegin siukse aeglase jooksu. Pulsikella polnud, sest ei olnud aega patakat katsetada, aga tempot hoidsin päris ilusti.
Kokku siis 59 minutit ja 7,2 km. Tegelt ma arvasin, et see ring on vähemalt 8 km, aga säh sulle. No hea küll. Olgu siis peale 7,2. Lihased olid ikka veidi väsinud ja sellist väge kerget jooksu ei tulnudki.

Üldiselt ma vaatasin vahepeal kalendrisse ja avastasin, et ootamatult on juba saabunud august, mis tähendab, et oma 4.44 graafikust olen küll juba maas. Viimase kuuga vist enam mingit peadpööritavat edasiminekut ei tule ka. Aga proovima ikka peab. Kui ei proovi, ei saagi teada. Ja noh, viimases hädas ma olen ajaga 5.30 ka rahul. Peaasi, et ei pea katkestama.

3 comments:

  1. ma kah juba vaikselt lükkan oma 3:59:59 plaani edasi kuni 4:29:29... :D

    ReplyDelete
  2. meeldiv :)
    3.59 oleks ikka väga hull aeg kah.
    Peaks välja kaevama palju see Luhatsi aeg oli. Teda võiks mõne sekundiga lüüa.

    ReplyDelete
  3. no ei ole hull tegelikult. 5:41 km kohta vaid. Luhatsi aeg oli üsna kehva. 5:27 kui mälu ei peta.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...