Monday, August 2, 2010

Puhkasin

Puhkasin terve eelmise nädala. Kuidagi oli tunne, et on vaja puhata. Ja eks see poolmaratoni keskmine pulss 173 ka nõudis puhkust.
Niisiis kärutasin mööda sõpru ja sugulasi, võtsin vabalt ja lihtsalt olin niisama. Tossus olid autos küll igaks juhuks, aga ei puutunud neid.
Eile tegin esimese jooksu. Jooksiń oma 40 minutilist ringi, aga täpsemaid andmeid ei oskagi öelda, kuna pulsikellal kadus kohe algul pilt eest. Üritasin teda torkida kõigist võimalikest kohtadest, aga ei reageerinud üldse. Loodetavasti läks lihtsalt patakas tühjaks.
Jooksust nii palju, et algul plaanisin aeglase sörgi teha (päeval sai mitu tundi käruga ringi ka trambitud), aga kuna distsiplineerivat pulsikella polnud, siis mõtlesin ümber ja vajutasin nii nagu torust tuli. Endla mäest jooksin kiirendades üle ja see läks ikka väga lõbusalt.
Peaks hakkama vaikselt kellegi pealt maha viksima programmi. Ja GPS-i tahaks.

12 comments:

  1. saatsin ju sulle hea programmi maratoni jaoks :)

    ReplyDelete
  2. GPS on kallis vidin, aga igati oma raha v22rt. Mina olen enda omaga kyll megarahul :)

    ReplyDelete
  3. osta uus telefon. GPS, muusika ja kõik ühes. saad odavamalt noh :)

    ReplyDelete
  4. mul telefon on tite lõbustamiseks, hästi ei raatsiks talle nii kallist vidinat osta.
    Programmi häda selles ongi, et mul pole millegagi kilomeetrit mõõta. Ma tean, et kodust Järve selverini on täpselt 4 km, ehk 8 km ring on välja mõõdetud :)

    ReplyDelete
  5. väga hea asi mõõtmiseks on see:

    http://kaart.otsing.delfi.ee/

    kasutan seda isegi tihti ette juba.

    ReplyDelete
  6. Lapsele jätad vana telefoni, endale võtad uue
    Samas need telefoni sees GPS-id pole väga kindlat, võivad vähe valetada.
    Kiidetakse selliseid tooteid - http://www.garmin.ee/jooksmine

    ReplyDelete
  7. garminit ma ise piilun ka. Millist mudelit soovitad?
    Ma vahel jooksen nii, et keeran igast tänavaotsast ära, kordamööda paremale ja vasakule. Delfi kaarti järgi on seda jõle tüütu mõõta.

    ReplyDelete
  8. Minul on 305, julgen küll soovitada. Kõik vajalikud funktsioonid olemas: näitab ekraanil ilusti suurelt hekte kiirust, keskmist kiirust, pulssi, aega ja läbitud vahemaad. 305 on tunduvalt odavam kui uuem mudel 405, funktsioonid on samad, aga 405 on vist tiba väiksem. Töötas ühtemoodi edukalt nii Londonis, Helsigis, Tallinnas kui ma Lõuna-Eesti metsas :D

    ReplyDelete
  9. Ma ei tea, kas seda 305 veel üldse müüaksegi.
    Aga üldiselt 405 on jah see, mida võiks vaadata

    ReplyDelete
  10. mul üks tuttav teeb sporti nii, et vaatab köögist seinakella pealt aega, kui tagasi koju jõuab :)

    ReplyDelete
  11. ma vist tunnen seda su tuttavat, onju :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...