Monday, August 30, 2010

looderdamine jätkub

Laupäevane plaan Ülemistet joosta läks untsu. Kõigepealt olin ma täitsa kindel, et regada saab kuni 11.30. Millegipärast ma vaatasin üle ja avastasin, et 11 hoopis lõppeb. Kell oli siis 10.40. Oma naiivsuses mõtlesin, et lähen regan ruttu ära, siis tulen koju, vahetan riided ja starti. Reaalis oli Järvevana teel selline ummik, et selge oli see, et kui regatud saan, siis välja ma sealt autoga enam ei saa. No ja tulingi koju tagasi. Tegelikult oleks võinud rahulikult veits hiljem minna ja seal ummikus istuda, küll nad rajale lasknud oleks. Või siis taksoga regama minna. Aga noh. Läks nagu läks. Võiks nüüd sellest õppida, et ei maksa jätta oma regamisi viimasele sekundile.
Kokkuvõttes läksin õhtul hoopis sünnipäevale, sõin igast rasvast nõretavaid suupisteid ja jõin mõned õlled.
Pühapäeval ei viitsinud kohe üldse ennast välja vedada, aga lõpuks võtsin ennast kokku ja tegin 7,88 km. Jälle juhtus see, et esimeste meetritega lõi reielihasesse jubeda valu ja võttis lonkama. Venitasin lihast veidi ja pärast polnud enam probleemi.
Kilomeetrid siis ajaga 8,05; 7,31; 7,32; 7,56; 7,02; 6,49; 6,58 ja 6,25
Noh, kokkuvõttes polnud paha. Aga algul oli küll minek raske. Ma ise arvan, et eelkõige selle eelmise õhtu menüü pärast.

4 comments:

  1. Viitsimatus viitab üle treenitusele, kuigi lugedes su tegemisi tundub see kahtlane :)

    ReplyDelete
  2. Ma arvan ka, et seda ei tohiks olla. Samas, mine sa tea. Kokkuvõttes lisaks sellele, mis ma siia kirja panen, saab tittedega iga päev 2-4 tundi ringi trambitud õues ja lisaks sellele umbes tund päevas kõnnin ringi laps süles. Laps kaalub 11 kilo. Ega seda kõike kokku väga vähe ka just pole.
    Mis te teete ülejäänud osa päevast? Istute kontorilaua taga:)

    ReplyDelete
  3. ei. jookseme kontoris ringi ka paberid näpus :) trepid ja värgid. lisaks lapsed süles õhtul. üks kaalub 20 ja teine 30 kilo...:D

    aga sa võta ja toimeta selle kava järgi rahulikult. see on pigem taastav juba hetkel, kui koormav. enesetunne peaks nagu paranema.

    ReplyDelete
  4. Lookas lauad on suur vaenlane, minu jaoks on ka lihtsam mingi 10 või 20 km lihtsalt joosta kuskil metsa vahel või tee peal, kui joosta hõrgutisi täis lauast niigi kaugele, et käsi enam ei ulatu

    Ma olen kaks korda ripa-rapa maratoni starti jõudnud (üks kord oli tegelikult Riia bussile jõudmisega jama, igatahes mõlemad korrad läksid alla igasuguseid ootusi.

    Teen ka 2 nädalat enne maratoni väikse võistluse, jooksen 1500 Aksel Kersna mälestusvõistlustel. Huvitav, et jooksin samal staadionil 2 nädalat enne Mulgi maratoni ka 1500 meetrit ja see oli väga raske, nii jooks kui taastumine, aga maratoni kohta polnud küll mingit paha sõna ütelda.

    Ajah, ma suvel jooksin ikka tavaliselt oma 8 km ka siis õhtul ära, kui olin 6-7 tundi kuuma päikese all heina teinud. Seda enam,, see oli lausa mõnus lõõgastus.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...