Friday, August 6, 2010

neljapäev vähekse kiirem jooks

Eile jooksin 8,82 km ja aega läks 1.05.
Järjekordselt siis pulsikellavaba jooks, sest ma pole endiselt jõudnud minna patareid vahetama.
Muidu oli päris hää. Tempo muudkui kiirenes ja nats enne kodu kiskus päris kiireks kätte. Aga jah, omaarust jooksin jälle kiiremini kui kell näitas. Samas oleks jõudnud veits kiiremini ka kui väga vaja oleks olnud.
Nädalavahetusel oli plaanis joosta maalt Pärnu, mis on 24,8 km, aga see kuradi kuumalaine jälle tuleb ju. Ma ei viitsi nii palavaga joosta nii pikka maad. No vaatab, äkki jään pikemalt Pärnu ja teen nädala algul selle jooksu ära.

5 comments:

  1. ma jooksengi peaaegu öösel, a krt ka 25 kraadiga (tna öösel oli 26,5 kraadi) ei viitsi enam 20 kilti joosta.

    ReplyDelete
  2. Ma ei ole ka ka palavaga harjunud, mingi aeg käisin keskpäeval 22 kraadiga jooksmas ja ei olnud üldse tore, 14-16 on ikka kõige mõnusam. Lugesin just Runnerist, et 16 kraadi on temperatuur, millest edasi iga 3 kraadi tõusu lisab 20-30 sek miili kohta :D No mõtle siis vaid kui hea aeg sul oleks sellest Mulgi poolmaratonist normaalse ilmaga tulnud :D

    ReplyDelete
  3. assa pagan. See tähendab, et miinuskraadidega jookseks ma peaaegu maailmareksi ju :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...