Monday, August 9, 2010

staadionipäev

täna sai selline päev:
kõigepealt jooksin
400 m sörk
800 m, aeg 4.03
800 m sörk
400 m, aeg 1.52
800 m sörki
pärast hüppasime kaugust ja loopisime oda. Kaugus on mul endiselt täitsa lootusetu. Tagumikku maast lahti ei saa ja mõõta ei olnud mõtet. Silma järgi ikka alla 3 meetri :D Oda loopisin lõdva randmega stabiilselt 17 meetri kanti, a nii kui jõu ka taha proovisin panna, läks oda risti ja katse pekkis. Järgmine kord peaks linti võtma, saaks vaadata, mis ma nii valesti teen. Jõudu võiks olla ikka tunduvalt paremaks tulemuseks.
Järgmine kord peaks tõkkeid ja kuuli ka proovima. Tõketest võibolla ei jõua ka tagumikku üle tõsta. Augusti lõpus naljapärast teen ühe ühepäevase seitsmevõistluse kah trenni mõttes. See on rohkem selline seltskonna mõttes vahva üritus, sport on kõrvaltegevus.
Muidu oli päris mõnus trenn. Kokku möllasime statal 1h ja 20 mintsa. Ja 800 meetris tegin isikliku reksi kah. Ühe korra varem olen 800 meetrit jooksnud ja siis oli aeg 4.28. 400 meetrit ma pole varem kunagi aja peale jooksnudki, nii et ikka ka isiklik reks :)

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...