Monday, October 18, 2010

Laupäeval jälle meestega metsas

Neljapäevase trenni tulemusena olid mul laupäeva hommikuks lihased mõnevõrra kanged veel, eriti need lihased siis, mida ei ole. Reede õhtul tegin mõned promillid ka ja laupäeva hommikul kl 10 ei olnud ma just oma elu tippvormis. Aga trenn oli kokku lepitud ja tuli ära teha. Trenn siis suusaimitatsioon. Väljas oli mõnusalt karge, 2 kraadi sooja ja alla sadas igasugu imelikke asju (vihma, lund, rahet). Minu ilm noh.
Esimese kilomeetri lõpuks kadus jalgadest kangus, teise kilomeetri lõpuks kadus alkohol verest ja edasi oli päris lõbus. Kuni kuskil 8. km lõpuni. Siis sai trambitud Nõmmel kõikidest nõlvadest üles ja alla ja see mu tappis peaaegu. Tõusudel ei jäänudki algul maha, aga iga laskumisega jäin kümmekond meetrit (kanged jalad ei võimaldanud mäest alla kiiremini minna), mis ma siis pärast jälle järgi sörkisin. Pärastpoole jäi juba tõusul ka samm vähe lühikeseks ja suurema osa siledast maast sörkisin järgi. Joosta oli tunduvalt lihtsam :D Viimasteks kilomeetriteks oli kõik korras ja püsisin ilusti seltskonnaga (tagumise osaga sellest) samas tempos.
Laupäeva õhtul olid mul kõik lihased valusad. Aga pühapäeval oli juba enamvähem okei. Ainult kõhulihased on siiani valusad ja see on ilmselt neljapäevasest trennist.
Trenn ise siis siin http://connect.garmin.com/player/53460384.
Päris äge turnimine oli.

No comments:

Post a Comment

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...