Wednesday, October 6, 2010

Manuaalterapeut

Vat siukse mehe juures käisin täna. Arst ütles mulle soojenduseks kohe, et üks õlg on kõrgemal. Siis teatas, et mu vasak jalg on pool cm lühem kui parem, et kas ma teadsin. Ei teadnud. No kokkuvõttes väänas ta mind pool tundi nii et kondid (või luud..? kas keegi oskab öelda, mis vahe on luul ja kondil?) ragisesid. Vahepeal tuli kergelt hirm peale, et nüüd kohe käib krõks ja korras, aga ei käinud. Vaikne ragin ainult.
Lõpuks teatas, et sai mu selgroo sirgu ilusti. Kaasa andis soovitusi vitamiinide, harjutuste ja jalatsite osas. Ja imede ime, mu risti olev selgroolüli ei ole tõepoolest risti vaid on ilusti seal kus ta olema peab. Ja kaelas pole ka enam jõnksu. Poleks uskunud, et see nii lihtsalt käib.
Veits imelik on kõndida. Nagu viltu hoiaks ennast ja ühe jala samm nagu oleks pikem :) Eks selle sirge seljaga harjub kindlasti kiiresti. Oleks teadnud, et nii piece of cake on, poleks seda käiku nii kaua edasi lükanud.

3 comments:

  1. Artrosportkliinikus Voronetski juures. Pärast on olemine suht vaevaline olnud, aga ma tean, et läheb heaks varsti. Lihased peavad hakkama teistmoodi hoidma, eks see võtab veidi aega.

    ReplyDelete
  2. Luud on inimesel, kondid on laibal :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...