Thursday, October 14, 2010

Misasjad need lihased veel on?

Täna ma käisin Intervallventti trennis. Dziisas. No oligi nii hull nagu poisid rääkisid. Kõigepealt ma jäin muidugi hiljaks trenni 10 mintsa ja jooksupealt läks täie rauaga lahti ilma pikema sissejuhatuseta. Pulssi ei mõõtnud, aga ma arvan, et 5 minutiga lendas kahesajani. Iseenesest midagi keerulist ei olnud, muudkui püsti, pikali, sellili, kõhuli, ühel käel ja teisel jalal, teisel käel ja esimesel jalal, vahele mõned hüpped õhus vasakule-paremale. Öäää.
Poisid enne soovitasid seal veidi viilida ja seda ma tegin ka, sest vahepeal ma lihtsalt ei jõudnud hüpata. Aga nii kui vähe kosusin, üritasin ikka kõigest väest. No eks näha ole, mis mu lihased homme sellest trennist arvavad. Ja ülehomme. Laupäevahommikul jälle pikem trenn plaanis, loodetavasti ikka kannatab minna.
Järeldused siis sellised, et osad lihased mul täielikult puuduvad. Eriti kõhu-, selja- ja külgmised lihased. Kõige lihtsamad olid minu jaoks need harjutused, mida 5 kg hantliga tehti (meestel oli raskem ketas) ehk mingid käelihased isegi natuke on. Jalalihased on ka olemas.

Esmaspäevane trenn jäi mul ära, sest ma ei leidnud autovõtit, mistõttu ma ei saanud mehele lennujaama vastu minna, mistõttu mees pidi taksoga tulema, mistõttu ta jõudis liiga hilja. Pärast mõtlesin, et läheks niisama sörkima, aga ei viitsinud. Nõrk ühesõnaga.

5 comments:

  1. Noh kuda on? :)
    Mul hetkel pole midagi viga. Natukene on küll tunda, et kõhulihas nagu väsinud aga ei valuta kusagilt.
    Vist viilisin liiga palju :)

    ReplyDelete
  2. Mul on kergelt ikka lihased valusad (eriti need, mida ei ole üldse), aga ei midagi hullu. Sai vist parasjagu viilitud :) Ma õhtul kodus tegin ka veel veerand tundi venitust otsa.

    ReplyDelete
  3. Äkki sa ei tea

    Sparta Spordiklubi Suusasõbrad, homne imitatsioonitreening Spartas algab erandlikult kell 11 ja selle viib läbi suusaguru Raul Olle. Pane äratuskell varasemaks ajaks tirisema ja ole triksis-traksis kohal!

    ReplyDelete
  4. näoraamatus oli 11 välja toodud :)

    noh ma sealt kopisin teksti. Aga kodukal on 10 jah :)

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...