Saturday, October 9, 2010

Meestega metsas.

Täna sai tehtud esimene imitatsioonitrenn. Hakkasime Pärnu maanteelt riburada minema ja tagasi keerasime kuskil Harku külje all. Tempomeistriks oli Raul Olle. Tempo oli selline mõnus rahulik, nii et kannatas ilusti järel püsida. Kuni Nõmmeni oli väga mõnus, siis hakkasid tõusud ja sai seal mütatud ikka nii, et otsaesine märg. Vahepeal tiirutasime paar ringi tõusust üles ja alla, nö tehnika kontoll. Päris mitmeid nüansse sai parandatud.
Väga mõnus trenn oli, sai suusajuttu aetud ja kuulatud. Selline mõnus fanaatikute punt, päike paistis, linnuke laulis- muhe.
Pärast trenni venitasime ja läks keskmise pulsi võrdluseks. Kui minu keskmine pulss oli 151, siis Ollel oli 80 :D Vat selline tasemevahe siis. Ülejäänud jäid sinna vahepeale kõik.
Trenn siis kokku 2.32, läbi trambitud 14,1 km, kalorit kulus 1132 ja keskmine pulss 151.

Aga kaal oli hommikul 69,7.

2 comments:

  1. Ja kus sa neljapäeval olid? :)

    ReplyDelete
  2. Neljapäeval unustasid nad mulle meili saata, et see trenn on ikkagi kl 18 mitte 19. Mul oli selg veel veidi kange ka siis ja ongi hea vist, et jäi ära.
    Eile ma metsas vaatasin, et need, kes neljapäeval trennis käisid, liikusid ikka väga vaevaliselt :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...