Saturday, November 6, 2010

Jälle metsas

Laupäevahommikune trenn on tõepoolest tahtejõutrenn. Sest all on neljapäevane ventti, mis kõige hullemini annab tunda justnimelt laupäeva hommikul. Ja reedesel õlled. No ja tegelikult on ju laupäevahommik nädala esimene hommik, kui saaks süüdimatult magada. Novat ja siis paned ikka kella ilusti helisema, teed oma pudrukese ja oled kell 10 trennis. Kui juba kohale vead ennast, on raskeim osa läbi. Tavaliselt.
Noh. Täna hommikul tagurdasin trenni minnes soojenduseks vastu aeda. No teate küll, siuke tavaline roheline traadist aed. Lihtsalt jalg libises veits ja vahtisin naabri autot ja samal ajal tirisin istet ettepoole, sest jalg väga ei ulatunud sinna kuhu vaja ja nii ta läks. Arusaamatu lugu. Maastikujalats jalas, mis tegelt ei libise eriti kuskile. Pärast trenni tirisin aia enamvähem normaalsesse asendisse tagasi. Suht koomiline, kuidas mul viimasel ajal on igas päevas mingi ebameeldiv nüanss. Mul on juba traditsiooniks saanud, et keeran selliste asjade peale Belka plaadi karjuma ja lõugan kaasa laulda, et "oh mind ja minu asju- neid juhtub, juhtub, juhtub.."
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Vaid et trennis otsustati soojenduseks alguses väike sörk teha. Oma kangete jalgade ja veits väsinud olekuga polnud ma just oma parimas jooksuvormis. Lisaks kukkus mul iga 100 meetri tagant korra veepudel maha ja tuli tossupael lahti, mis omakorda lõi rütmi segi ja pidin jälle kiirendama, et järgi jõuda. Õnneks pikalt ei joostud, miski 2 km ja veits peale. Edasi matkasime siis tavapärases liikumisstiilis. Kui 40. minutil hakkasid pihta tõusud, olin ma juba üsna küpse. Higi voolas ja pulss läks kõrgeks . No ja siis, kui tunne oli päris väsinud, (siis kui üle tunni oli juba liigutatud) tulid kiiruslõigud. Sellised lühikesed, aga nii kiiresti siis kui torust tuli. Pärast kiiruslõike tuli kohe kolm pikka tõusu ja sellest kolmandast ma küll enamvähem roomasin üles kuidagi keppide najal. Millegipärast läks siis järsku tunduvalt paremaks. Tuli vahelduseks veits siledat maad ja kosusin ära ilusti. Pärast jaksasin trenni lõpus veel kiireid lõike ja muid trikke ka teha.
Kokkuvõttes oli raske täna. Üksi ma poleks elusees sellise tunde pealt sellist trenni viitsinud teha. Aga kui pundis teed, siis on kuidagi ikka lihtsam. Ei lähe ju poole trenni pealt koju, et ahh, ma ei viitsi ikka täna nii hullult pressida. Ja sealt see areng just tulema peakski. Lisaks muidugi see klassikaline element, kus lolli kiites loll rabab rohkem.
Trenn siis kokku 2.17, kulus 1203 kcal, keskmine pulss 159 ja max pulss 182. Max pulss on üllatavalt madal. Ma arvasin, et lükkasin ikka kahesajani ära. Aga võibolla mul siis pulss ei lähegi enam nii kõrgeks.

1 comment:

  1. Grupis teha on jah kuidagi motiveerivam :) Aga minu jaoks on suur katsumus on see motivatsioon eriti hommikul üles leida, et üldse trenni jõuda...Mega tubli eeskuju oled ikka :D

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...