Thursday, November 18, 2010

Vorm paraneb.

Täna käisin viiendat korda venttis. Minuti jäin hiljaks. Kodunt väljudes oli mul kohe tunne, et jätsin midagi olulist maha. Hendriksoni küürul ummikus seistes plahvatas järsku- tossud! No ikka ots ümber ja koju tuhvlite järgi, mis muud. Seega sooja täna jälle teha ei jõudnud ja läks jälle jooksupealt trenniks.
Aga täna oli kuidagi hoopis teistmoodi kui siiani. Harjutused polnud enam nii rasked, tegin neid tihedamalt ega väsinud üldse nii ära kui varem. Paar harjutust, mida ma siiani polnud korralikult teha suutnud, hakkasid ka tasapisi (küll värisevate jäsemetega) välja tulema. Rütmis hüpata jaksasin ka rohkem, kõrgemale ja kiiremini, kuigi pärast oli keel vestil ikka. Ühesõnaga hoopis teine tase. Väga lahe. Naised saunas rääkisid ka, et viiendal korral hakkad enamvähem pihta saama, et mis ja kuidas. Jutt jumala õige.
Peaks vahepeal vaatama oma menüüd ka vist kriitilise pilguga. Üldjoontes on kõik okei, aga kuna selgus, et selle neljapäevase trenniga ei kuluta ma mitte 600 kcal kanti vaid siiski 1000 kanti, siis trennipäevadel võib defka liiga suurgi tulla. A kesse viitsib arvutada? Mina mitte.

2 comments:

  1. Kalor ise ei tähenda suur midagi.
    Oluline, et need kalorid, mis ära kulutasid, oleksid tulnud rasva arvelt.
    Seega peab treenima madalal pulsil.
    Sinu viimaste treeningute tulemusi vaadates tuleb möönda, et need on kõik suhteliselt kõrgel pulsil tulnud, mistõttu need ei taga sulle soovitud tulemit, milleks on muuhulgas kaalu langetamine.

    ReplyDelete
  2. Ma võtsin maist oktoobrini kümme kilo alla ja sealjuures oli ainult 2-3 sellist trenni, kui mu keskmine pulss oli alla 155. Nii et ma vilistan selle madala pulsi jutu peale:) Kaalunumber oleneb 70% vähemalt ikka toitumisest.
    Aga noh, küll vorm paraneb ja pulss ka allapoole läheb. Teoorias peaks see lähiajal juhtuma. Laupäevane pulss on veits sellepärast ka kõrgem, et õhtul ei saa õigel ajal magama ja trenn on jõle vara. Iga reede mõtlen, et lähen varem magama, aga ikka on kell 2 või 3.
    Esmaspäevane rull on kindlasti madala pulsiga.
    Muidu suusas see kaal pole eriti tähtis, peaasi et jõudu ja tehnikat on. Ma olen maratonil neid endast oluliselt suuremaid mammisid näinud küll, kes minust nagu postist mööda kütavad. Ma olen praegu 11 kg kergem kui siis kui suusad ostetud sai ja ma kardan, et nibin-nabin vajutan veel suusa vastu maad.

    ReplyDelete

Äge talv oli tegelt!

Suusahooajast pole midagi kirjutanud, mistõttu on kostunud pahameelt siit ja sealt, nii et eks ma siis katsun selle kuidagi kokku võtta.  Al...